loading...

موزیک باحال درخواستی

گریه ام گرفت عکست روبرومو اینجا باز جات خالیه به عکس زل میزنم گریه میکنم چند ثانیه کاشکی میدونستی که بی تو بودن چه حالیه تو رفتی و من تنهام چند سالیه   پر کشیدی به آسمون دیگه نیستی پیش من ولی

حسین بازدید : 27 سه شنبه 05 شهریور 1398

گریه ام گرفت

عکست روبرومو اینجا باز جات خالیه به عکس زل میزنم گریه میکنم چند ثانیه

کاشکی میدونستی که بی تو بودن چه حالیه تو رفتی و من تنهام چند سالیه

 

پر کشیدی به آسمون دیگه نیستی پیش من ولی بیا تو خوابم با من حرف بزن

دست روزگار خیلی زود تورو ازم گرفت از وقتی تو رفتی شب و روزم رنگ غم گرفت

عطر تو توی خونه اس خاطراتت هر گوشه روزی صد بار از نبودنت گریه ام گرفت

گریه ام گرفت...

text-ahang.rozblog.com


از وقتی تو رفتی تموم دلخوشیام پژمرد چه شبها که با گریه کنار عکس خوابم برد

چرا تنهام گذاشتی میمیرم بدون تو چرا تو که میدونستی جونم بستس به جون تو

 

پر کشیدی به آسمون دیگه نیستی پیش من ولی بیا تو خوابم با من حرف بزن

دست روزگار خیلی زود تورو ازم گرفت از وقتی تو رفتی شب و روزم رنگ غم گرفت

عطر تو توی خونه اس خاطراتت هر گوشه روزی صد بار از نبودنت گریه ام گرفت

گریه ام گرفت...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو