loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ اون نباشه من نیستم,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی سخته برام,    اهنگ هنوزم دوست دارم,    موزیک ویدیو مرتضی

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 06 شهریور 1398


,   
,    دانلود اهنگ اون نباشه من نیستم
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی سخته برام
,    اهنگ هنوزم دوست دارم
,    موزیک ویدیو مرتضی اشرفی هنوزم دوست دارم
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی تو رو دوست دارم بیا
,    من هنوز دوست دارم از اسمت بیزارم ولی
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بدون تو
,    اهنگ من هنوز دوست دارم از اسمت بیزارم ولی
,    متن هنوزم دوست دارم

,   

 


کیو از چی داری میترسونی عزیزم منه دیوونه رو از دیوونه بازی

میبینی چیزی ازم باقی نمونده دوس داری از یه خرابه چی بسازی

میدونی عاشقی کاره هر کسی نیست منم هر کسی نبودم تو که دیدی

اگه حرفامو درست شنیده بودی تا الان حتما به حرفام میرسیدی

من درد تورو میدونم اصلا درد تو تنها شدن نیست افتادم و دیگه تو من توان پا شدن نیست

یه کاغد بردار و یادداشت کن هرچی میگم عزیزم هنوزم تورو دوس دارم عشقم اینجاشو ننویس

هنوزم دوست دارم ولی اینجاشو ننویس


 هرکسی میخواد باشه وقتی دلش اینجا نباشه دریای من نیست اونی که ساحلش اینجا نباشه

حالا تو هرچی میخوای بگو ولی میگم محاله اونی دوست داره دوس داشتنش باد هواشه

باد هواشه

من درد تورو میدونم اصلا درد تو تنها شدن نیست افتادم و دیگه تو من توان پا شدن نیست

یه کاغد بردار و یادداشت کن هرچی میگم عزیزم هنوزم تورو دوس دارم عشقم اینجاشو ننویس

هنوزم دوست دارم ولی اینجاشو ننویس

http://next1.ir/

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی با نام هنوزم دوست دارم

 







برچسب ها دانلود اهنگ اون نباشه من نیستم دانلود آهنگ مرتضی اشرفی سخته برام اهنگ هنوزم دوست دارم موزیک ویدیو مرتضی اشرفی هنوزم دوست دارم دانلود اهنگ مرتضی اشرفی تو رو دوست دارم بیا من هنوز دوست دارم از اسمت بیزارم ولی دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بدون تو اهنگ من هنوز دوست دارم از اسمت بیزارم ولی متن هنوزم دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو