loading...

موزیک باحال درخواستی

یه نفس راحت کشیدم اون ساعت که نگام از دور به حرم افتاد رسیده بودیم زود اینقده شیرین بود مجنون یادم رفت و شدم فرهاد هر چی شینده بودم با این دوتا چشمم دیدم    این دفعه جای عکسش خ

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 13 شهریور 1398
-یه-نفس-راحت-از-مهدی-رعنایی

یه نفس راحت کشیدم اون ساعت

که نگام از دور به حرم افتاد

رسیده بودیم زود اینقده شیرین بود مجنون یادم رفت و شدم فرهاد

هر چی شینده بودم با این دوتا چشمم دیدم   

این دفعه جای عکسش خوده ضریحو بوسیدم

غوغا بود درست شبیه یه رویا بود 

دستم زیارت عاشورا بود آره اونجا کروبلا بود

ثارالله  آقام آقام آقام

منبع ناکامان

دلم آروم میزد گل دسته و گنبد  هیچ وقت ندیده بودم ایننش رو

نمیره از یادم از دست نمیدادم  غروب بین الحرمینش رو

پاهام روی زمین بود ولی حس پرواز داشتم  

گوشه به گوشه ی صحن یادگیری بوسه کاشتم

زیبا بود بهشت خدا تو دنیا بود 

کوزه به وسعت دریا بود  آره اونجا کروببلا بود

غوغا بود درست شبیه یه رویا بود 

دستم زیارت عاشورا بود آره اونجا کروبلا بود

ثارالله  آقام آقام آقام

از خود شدم بی خود گریه ام گرفت و شد بارون رحمت از چشام نازل

اشکامو پاک کردم  همون جا خاک کردم  دلمو تو صحن ابوفاضل

از باغ سبز عمرم  گل خاطره پیچیدم

داشتم تو بیداری چه خوابی خوشی میدیدم

پیدا بود صاحب حرم خیلی آقا بود

واسه تموم عالم جا بود  آره اونجا کرببلا بود

ثارالله  آقام آقام آقام

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود یه نفس راحت از مهدی رعنایی مداحی دانلود مداحی صوتی یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود مداحی دانلود یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود مداحی 96 دانلود تصویری یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود سینه زنی یه نفس راحت از مهدی رعنایی کد آهنگ پیشواز یه نفس راحت از مهدی رعنایی همراه اول شعر نوحه یه نفس راحت از مهدی رعنایی شعر مداحی یه نفس راحت از مهدی رعنایی متن نوحه یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود صوتی یه نفس راحت از مهدی رعنایی متن یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود مداحی خوشکل یه نفس راحت از مهدی رعنایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود مداحی 97 دانلود نوحه یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود نوحه دانلود مداحی زیبا یه نفس راحت از مهدی رعنایی دانلود مداحی یه نفس راحت از مهدی رعنایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو