loading...

موزیک باحال درخواستی

ببار از تشنگی مردم ./🎶♭🎵♪ /. یه کاری کن کم آوردم ./🎶♭🎵♪ /. میدونم که بدی کردم ./🎶♭🎵♪ /. ولی اسم تو رو بردم ./🎶♭🎵♪ /. جوونی کردم همش بخشیدی ./🎶♭🎵♪ /. میدونم آخر نجاتم میدی ./🎶♭🎵♪ /. من عادت ندارم نگا

حسین بازدید : 35 شنبه 16 شهریور 1398

ببار از تشنگی مردم ./🎶♭🎵♪ /. یه کاری کن کم آوردم ./🎶♭🎵♪ /. میدونم که بدی کردم ./🎶♭🎵♪ /. ولی اسم تو رو بردم ./🎶♭🎵♪ /.

جوونی کردم همش بخشیدی ./🎶♭🎵♪ /. میدونم آخر نجاتم میدی ./🎶♭🎵♪ /.

من عادت ندارم نگاتو بگیری ./🎶♭🎵♪ /. امیری حسین و نعم الامیری ./🎶♭🎵♪ /.

هزار سودای سر داری ./🎶♭🎵♪ /. تو از حالم خبر داری ./🎶♭🎵♪ /. میون این همه عاشق ./🎶♭🎵♪ /. منم زیر نظر داری ./🎶♭🎵♪ /.

نگارا یارا به پات افتادم ./🎶♭🎵♪ /. به پای عشقت جوونی دادم ./🎶♭🎵♪ /.

 

 

من عادت ندارم بدون تو باشم ./🎶♭🎵♪ /. میمیرم یه لحظه از عشقت جدا شم ./🎶♭🎵♪ /.

 

دوای درد بی درمون ./🎶♭🎵♪ /. تو دستای ابالفضله ./🎶♭🎵♪ /. برات کربلا رفتن ./🎶♭🎵♪ /. با امضای اباالفضل ./🎶♭🎵♪ /.

خرابم کردی الا ای ساقی ./🎶♭🎵♪ /. منم لب تشنه بریز می ساقی ./🎶♭🎵♪ /.

تو دریای اما من آقا کویرم ./🎶♭🎵♪ /. برامشک پارت الهی بمیرم ./🎶♭🎵♪

sevilmusic.com/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ببار از تشنگی مردم همراه اول شعر نوحه ببار از تشنگی مردم دانلود مداحی خوشکل ببار از تشنگی مردم دانلود سینه زنی ببار از تشنگی مردم دانلود ببار از تشنگی مردم دانلود مداحی ببار از تشنگی مردم دانلود مداحی ببار از تشنگی مردم صوتی دانلود مداحی ببار از تشنگی مردم mp3 دانلود نوحه ببار از تشنگی مردم دانلود صوتی ببار از تشنگی مردم دانلود مداحی زیبا ببار از تشنگی مردم شعر مداحی ببار از تشنگی مردم متن نوحه ببار از تشنگی مردم دانلود مداحی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببار از تشنگی مردم متن مداحی ببار از تشنگی مردم دانلود ببار از تشنگی مردم مداحی متن ببار از تشنگی مردم دانلود نوحه دانلود مداحی صوتی ببار از تشنگی مردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو