loading...

موزیک باحال درخواستی

  متن آهنگ میمیرم بی تو از ناد موهات شبیه ابر و باد مثل یه نقاشیتو عزیز ترینمی باید با من باشیهم نفسم به تو وابستگی خوبههمه کسم کنارت زندگی خوبه من میمیرم بی تو زندگیمی تو عشق منتو رویامی همه

حسین بازدید : 55 شنبه 23 شهریور 1398

 

متن آهنگ میمیرم بی تو از ناد

موهات شبیه ابر و باد مثل یه نقاشی
تو عزیز ترینمی باید با من باشی
هم نفسم به تو وابستگی خوبه
همه کسم کنارت زندگی خوبه

من میمیرم بی تو زندگیمی تو عشق من
تو رویامی همه دنیامی عشق من

تکست آهنگ میمیرم بی تو از ناد

 

تو یه حس بی نظیر مثل یه رویایی
وای چجوری عشق من این همه زیبایی
صورتت مثل ماهه اون نگاهت
عطر مثل بهارت چشمای خمارت

من میمیرم بی تو زندگیمی تو عشق من
تو رویامی همه دنیامی عشق من

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ جدید میمیرم بی تو از ناد لینک مستقیم دانلود آهنگ میمیرم بی تو از ناد کد پیشواز میمیرم بی تو از ناد ایرانسل دانلود آهنگ میمیرم بی تو از ناد با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ میمیرم بی تو از ناد دانلود ریمیکس میمیرم بی تو از ناد کد پیشواز میمیرم بی تو از ناد همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو