loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه,    دانلود اهنگ فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش میجنگه,    اکورد اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه, 

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 27 شهریور 1398


,   
,    دانلود اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه
,    دانلود اهنگ فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش میجنگه
,    اکورد اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه
,    آدم مگه با عشقش میجنگه
,    دانلود اهنگ عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم
,    اکورد اهنگ دل دیوونه فرشید ادهمی
,    اکورد ادم با عشقش مگه میجنگه
,    دانلود اهنگ مگه ادم با عشقش بد میشه
,    کلیپ آدم مگه با عشقش میجنگه

,   

 

 

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AF%D9%87%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84%D9%90-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87

متن آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام دلِ دیوونه :

آدم با عشقش مگه میجنگه تو سینه ی تو دله یا سنگه
از من من دیوونه تو نباشی مگه چیزی میمونه
آدم اگه عاشق شه حتی حال خودشم نمیدونه
عشقم بخند تا یکم آروم بگیرم دیوونگی کن بذا واست بمیرم
احساسش از تو دل دیوونش از من عاشقترم کن همه عشقا یه لحظه ان

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام دلِ دیوونه

♫♫♫♫♫♫

مگه من حالم میشه بد باشه وقتی که حرف تو وسط باشه
کیو میشناسی مث من رگ خوابتو بلد باشه
آرزوی من زندگی باته زل زدن با عشق توی چشماته
یکی اینجاست که عاشق تو و بوسیدن دستاته
عشقم بخند تا یکم آروم بگیرم دیوونگی کن بذا واست بمیرم
احساسش از تو دل دیوونش از من عاشقترم کن همه عشقا یه لحظه ان

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام دلِ دیوونه

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی بنام دلِ دیوونه

 







برچسب ها دانلود اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه دانلود اهنگ فرشید ادهمی ادم مگه با عشقش میجنگه اکورد اهنگ ادم با عشقش مگه میجنگه آدم مگه با عشقش میجنگه دانلود اهنگ عشقم بخند تا یکم اروم بگیرم اکورد اهنگ دل دیوونه فرشید ادهمی اکورد ادم با عشقش مگه میجنگه دانلود اهنگ مگه ادم با عشقش بد میشه کلیپ آدم مگه با عشقش میجنگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو