loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ هر کاری گفتی کردم,    اهنگ اشکان سالار منکه گذشتم از عشق,    دانلود آهنگ هنوز برام عزیزی اشکان,    کد پیشواز همراه اول هنوز

حسین بازدید : 45 جمعه 29 شهریور 1398




,    دانلود اهنگ هر کاری گفتی کردم
,    اهنگ اشکان سالار منکه گذشتم از عشق
,    دانلود آهنگ هنوز برام عزیزی اشکان
,    کد پیشواز همراه اول هنوز برام عزیزی اشکان سالار
,    دانلود تمام آهنگ های اشکان سالار
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول هنوز برام عزیزی
,    آهنگ هنوز برام عزیزی مهدی سعادتی
,    دانلود آهنگ های مهدی سعادتی
,    دانلود آهنگ تو برام عزیزی مثل ارزوهام

,   

 

 

 

هنوز برام عزیزی هنوز برام همونی
به خاطر تو میرم میخوام اینو بدونی
باز چرا خیس چشمات باز چرا غصه داری
هیچی نگو میدونم دیگه دوسم نداری
من که گذشتم از عشق به خاطر دل تو
هر کاری گفتی کردم که حل شه مشکل تو
من که به خاطر تو از خودتم گذاشتم
این شده حال و روزم این شده سرنوشتم

♫♫♫

دانلود آهنگ مهدی سعادتی بنام هنوز برام عزیزی

♫♫♫

من که گذشتم از عشق به خاطر دل تو
هر کاری گفتی کردم که حل شه مشکل تو
من که به خاطر تو از خودتم گذاشتم
این شده حال و روزم این شده سرنوشتم

♫♫♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320 + کلیک کنید







برچسب ها دانلود اهنگ هر کاری گفتی کردم اهنگ اشکان سالار منکه گذشتم از عشق دانلود آهنگ هنوز برام عزیزی اشکان کد پیشواز همراه اول هنوز برام عزیزی اشکان سالار دانلود تمام آهنگ های اشکان سالار کد آهنگ پیشواز همراه اول هنوز برام عزیزی آهنگ هنوز برام عزیزی مهدی سعادتی دانلود آهنگ های مهدی سعادتی دانلود آهنگ تو برام عزیزی مثل ارزوهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو