loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ پیمونه هامو نشمار,    دانلود آهنگ ساقی خرابم امشب از نوید,    دانلود آهنگ ساقی بازم می,    دانلود اهنگ ساقی نوید ویکی صدا,&

حسین بازدید : 148 دوشنبه 01 مهر 1398



,    دانلود اهنگ پیمونه هامو نشمار
,    دانلود آهنگ ساقی خرابم امشب از نوید
,    دانلود آهنگ ساقی بازم می
,    دانلود اهنگ ساقی نوید ویکی صدا
,    دانلود اهنگ قدیمی ساقی بازم می بد
,    متن اهنگ ساقی بازم می بد
,    دانلود آهنگ قدیمی کارمن از یه پیک دو پیک گذشته
,    کارمن از یه پیک دو پیک گذشته از جهان
,    کار من از یه پیک دو پیک گذشته قدیمی

,   

 

https://tabtaraneh.net/%D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%82%DB%8C/

متن آهنگ ساقی بهرام حصیری

ساقی بازم می بده نگو بسه هی بده
پیمونه ها رو نشمار جام پیاپی بده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

اونی که عمری دیوونشم دل منو بازیچه کرده
ببین چه کرده ببین چه کرده

دل عاشق و بی قرارم و با سنگ غم تکه تکه کرده
ببین چه کرده ببین چه کرده

اونیکه مثل جون دوسش دارم دل منو بازیچه کرده
ببین چه کرده ببین چه کرده

دل عاشق و سربزیرم و با سنگ غم تکه تکه کرده
ببین چه کرده ببین چه کرده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

ساقی بازم می بده نگو بسه هی بده
پیمونه ها رو نشمار جام پیاپی بده

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

کار من از یه پیک دو پیک گذشته
ساقی خرابم بکن

برس به داد این دل شکسته
غرق شرابم بکن

ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب
ساقی فداتم امشب برس به دادم امشب

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ پیمونه هامو نشمار دانلود آهنگ ساقی خرابم امشب از نوید دانلود آهنگ ساقی بازم می دانلود اهنگ ساقی نوید ویکی صدا دانلود اهنگ قدیمی ساقی بازم می بد متن اهنگ ساقی بازم می بد دانلود آهنگ قدیمی کارمن از یه پیک دو پیک گذشته کارمن از یه پیک دو پیک گذشته از جهان کار من از یه پیک دو پیک گذشته قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو