loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ اون تورو دوست نداشت,    اهنگ وقتی که داشت میرفت وقتی,    اهنگ هرکی به من میرسه ازم اینو میپرسه,    اهنگ اصلا صداش کردی گریه

حسین بازدید : 90 دوشنبه 01 مهر 1398



,    دانلود اهنگ اون تورو دوست نداشت
,    اهنگ وقتی که داشت میرفت وقتی
,    اهنگ هرکی به من میرسه ازم اینو میپرسه
,    اهنگ اصلا صداش کردی گریه براش کردی
,    دانلود متن اهنگ وقتی که داشت میرفت
,    دانلود اهنگ بنیامین بهادری
,    دانلود اهنگ ویسگون داشت میرفت

 

https://www.jenabmusic.com/11080/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7-%D8%B5.html

هر کی به من میرسه ازم اینو می پرسه
اون تو رو تنهات گذاشت
اون تو رو دوست نداشت
یا تو رهاش کردی کم اعتناش کردی
تو هم نگاش کردی تو هم تلاش کردی
وقتی که داشت می رفت وقتی گذاشت می رفت
اصلا صداش کردی گریه براش کردی
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم
شعر آهنگ جدید بنیامین بهادری اصلا صداش کردی
دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده
دل شاید بازم یه کاری کنه عشق شاید بازم یه کاری کنه
دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده
دل شاید بازم یه کاری کنه عشق شاید بازم یه کاری کنه
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
نه دست من نه دست اون بود
آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود
شدیم اینطوری جدا
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم
واسه تو حتی از عشقم رد کردم
هر کاری از دستم بر امد کردم

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ اون تورو دوست نداشت اهنگ وقتی که داشت میرفت وقتی اهنگ هرکی به من میرسه ازم اینو میپرسه اهنگ اصلا صداش کردی گریه براش کردی دانلود متن اهنگ وقتی که داشت میرفت دانلود اهنگ بنیامین بهادری دانلود اهنگ ویسگون داشت میرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو