loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ دل دوریت زمینم زد,    اهنگ درد دوریت زمینم زد فرزاد فرزین,    دان اهنگ درد دوریت زمینم زد,    کلیپ درد دوریت زمینم زد, 

حسین بازدید : 43 سه شنبه 02 مهر 1398


,    دانلود اهنگ دل دوریت زمینم زد
,    اهنگ درد دوریت زمینم زد فرزاد فرزین
,    دان اهنگ درد دوریت زمینم زد
,    کلیپ درد دوریت زمینم زد
,    حمیدرضا قاسم خانی باز بارون عاشقم کرد
,    اهنگ باز بارون عاشقم کرد خاطراتو مرور کردم
,    باز بارون عاشقم کرد بهنام نجفی
,    دانلود اهنگ درد دوریت زمینم زد نمیدونی باهام چیکار کرد
,    دانلود اهنگ انگشت نما پیش مردم همه میگن زده توهم

,   

http://camusic.ir/

 

باز بارون عاشقم کرد

خاطراتو مرورم کرد

درده دوریت زمینم زد

نمیدونی با من چیکار کرد

یادگاریت هنوز باهامه

رفیق راه فقط باهامه

چشام هنوز خیره به عکسه

جای خالیت سیگار و کامه

انگشت نمام پیش مردم

همه میگن زده توهم

نمیتونم دلم شکسته

از هرچی عشق شدم خسته

قسم به من قسم به تو

قسم به روزایی که داشتیم

هنوز دارم حال و هواتو

کاش فردامو میساختی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ دل دوریت زمینم زد اهنگ درد دوریت زمینم زد فرزاد فرزین دان اهنگ درد دوریت زمینم زد کلیپ درد دوریت زمینم زد حمیدرضا قاسم خانی باز بارون عاشقم کرد اهنگ باز بارون عاشقم کرد خاطراتو مرور کردم باز بارون عاشقم کرد بهنام نجفی دانلود اهنگ درد دوریت زمینم زد نمیدونی باهام چیکار کرد دانلود اهنگ انگشت نما پیش مردم همه میگن زده توهم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو