loading...

موزیک باحال درخواستی

انگاری که جامونده اون دل لعنتیت هنوز پیشمو فکر میکنی نه دیدن مردم این شهر این چشای خیسمو تو رفتی و باز خنده گریه میکردم توی این بازی کی شد بازنده فکر نمیکردم که بشم پابندت فکرم قرارم من که نیای بگی

حسین بازدید : 74 پنجشنبه 04 مهر 1398

انگاری که جامونده اون دل لعنتیت هنوز پیشمو

فکر میکنی نه دیدن مردم این شهر این چشای خیسمو

تو رفتی و باز خنده گریه میکردم توی این بازی کی شد بازنده

فکر نمیکردم که بشم پابندت فکرم قرارم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری دلم بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز♫

 

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

انگاری که جامونده اون دل لعنتیت هنوز پیشمو

فکر میکنی نه دیدن مردم این شهر این چشای خیسمو

تو رفتی و باز خنده گریه میکردم توی این بازی کی شد بازنده

فکر نمیکردم که بشم پابندت فکرم قرارم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری دلم بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز♫

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

♫♫♫♫

تکست اهنگ نگرانم مسیح آرش ای پی

♫♫♫♫

انگاری که جامونده اون دل لعنتیت هنوز پیشمو

فکر میکنی نه دیدن مردم این شهر این چشای خیسمو

تو رفتی و باز خنده گریه میکردم توی این بازی کی شد بازنده

فکر نمیکردم که بشم پابندت فکرم قرارم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری دلم بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز♫

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

انگاری که جامونده اون دل لعنتیت هنوز پیشمو

فکر میکنی نه دیدن مردم این شهر این چشای خیسمو

تو رفتی و باز خنده گریه میکردم توی این بازی کی شد بازنده

فکر نمیکردم که بشم پابندت فکرم قرارم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری دلم بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز♫

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

نگرانم من که نیای بگیره دلم باز

آخه بدجوری بی تو تنهاست لااقل یکم فکر من باش

 

http://hitmusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ تو رفتی من شدم بازنده دانلود آهنگ جدید تو رفتی من شدم بازنده لینک مستقیم کد پیشواز تو رفتی من شدم بازنده ایرانسل کد پیشواز تو رفتی من شدم بازنده همراه اول متن و شعر آهنگ تو رفتی من شدم بازنده دانلود ریمیکس تو رفتی من شدم بازنده دانلود آهنگ تو رفتی من شدم بازنده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو