loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ همه رفتنو هیشکی دلدار من نیست,    دانلود اهنگ غمت رو دوش من نذار کار من نیست,    کلیپ غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست,

حسین بازدید : 65 جمعه 05 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ همه رفتنو هیشکی دلدار من نیست
,    دانلود اهنگ غمت رو دوش من نذار کار من نیست
,    کلیپ غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست
,    اهنگ غمت روی دوشم نذار کار من نیست
,    دانلود آهنگ افشین آذری کجایی کجایی
,    کلیپ غمت روی دوشم نذار کار من نیست
,    غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست اپارات
,    من اینجاروبی تو نمیخام نمیخام
,    دکلمه آهنگ نگار افشین آذری

https://www.bibakmusic.com/17750/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1.html

من اینجا غریبم کجایی کجایی

امون از غم این جدایی جدایی

من اینجا غریبم کجایی کجایی

امون از غم این جدایی جدایی

غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست

همه رفتن و هیشکی دلدار من نیست

منو خونه و بی تو و یک بغل درد

کسی فکر این حال و احوال من نیست

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

to rafti negahaye mardom avaz shod

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

ba hishki be gheyr az khodet rah nemiyam

دارم دل از این زندگی میبرم

دارم مثل بارون زمین میخورم

خبر داری این روزا بی تو کجا

چجوری دارم زندگی میکنم

نگار سیه چشم من جات همیشه

تو قلبیه که داغ چشماتو داره

نمک میزنه زخم تو این اتاقی

که هر شب تب خاطره هاتو داره

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

to rafti negahaye mardom avaz shod

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

ba hishki be gheyr az khodet rah nemiyam

ترانه آهنگ نگار از افشین آذری

دارم دل از این زندگی میبرم

دارم مثل بارون زمین میخورم

خبر داری این روزا بی تو کجا

چجوری دارم زندگی میکنم

نگار سیه چشم من جات همیشه

تو قلبیه که داغ چشماتو داره

نمک میزنه زخم تو این اتاقی

که هر شب تب خاطره هاتو داره

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

to rafti negahaye mardom avaz shod

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

ba hishki be gheyr az khodet rah nemiyam







برچسب ها دانلود اهنگ همه رفتنو هیشکی دلدار من نیست دانلود اهنگ غمت رو دوش من نذار کار من نیست کلیپ غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست اهنگ غمت روی دوشم نذار کار من نیست دانلود آهنگ افشین آذری کجایی کجایی کلیپ غمت روی دوشم نذار کار من نیست غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست اپارات من اینجاروبی تو نمیخام نمیخام دکلمه آهنگ نگار افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو