loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ کاش بدونی عشقی که تو دادی,    دانلود آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام کیفیت 320,    ریمیکس همه چی خوبه شهاب تیام,    ریمیکس با تو

حسین بازدید : 53 شنبه 06 مهر 1398




,    دانلود اهنگ کاش بدونی عشقی که تو دادی
,    دانلود آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام کیفیت 320
,    ریمیکس همه چی خوبه شهاب تیام
,    ریمیکس با تو همه چی خوبه
,    اهنگ با تو همه چی خوبه ریمیکس
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام کم ندارم
,    دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام با تو همه چی خوبه
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام همه چی خوبه
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام یه بار دیگه

,   

https://newsong.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87/

تو رو میخوام بیا کنار من باش تو گل بهار من باش , هرچی بخوای همونه

 تو که باشی هوام مثل بهشته , چقد خوبه که عشقت تو قلب من میمونه

با تو همه چی خوبه , بی تو دلم آشوبه , اگه تو بگی دیگه دارم هواتو

با تو چیزی کم ندارم , غصه و غم ندارم , تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

همه چیزم تویی بی تو میمیرم , تا دستاتو میگیرم چه زیبا میشه حالم

تویی جونم دلم پیش تو شاده چقد آروم و ساده شدی فکر و خیالم

با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو

باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو , دارم هواتو

کاش بدونی عشقی کـه تو دادی شده دلیل شادی برای خستگی هام

 کاش بدونی من بجز عشق پاکت بجز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام

با تو همه چی خوبه بی تو دلـم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو

باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

کاش بدونی عشقی که تو دادی شده دلیل شادی برای خستگی هام

 کاش بدونی من بجز عشق پاکِت به جز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام

با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو

باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ کاش بدونی عشقی که تو دادی دانلود آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام کیفیت 320 ریمیکس همه چی خوبه شهاب تیام ریمیکس با تو همه چی خوبه اهنگ با تو همه چی خوبه ریمیکس دانلود آهنگ جدید شهاب تیام کم ندارم دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام با تو همه چی خوبه دانلود آهنگ جدید شهاب تیام همه چی خوبه دانلود آهنگ جدید شهاب تیام یه بار دیگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو