loading...

موزیک باحال درخواستی

  فکر عاقل کردنم هرگز نباش من از این دیوانگی تر میروم آن چه میبینم به غیر از عشق نیست شک نکن دیوانه تر هم میشوم بی جهت نیست این همه زیباییت هر کسی بیند تو را مجنون شود دور تو میچرخم و آرایشت کل

حسین بازدید : 31 یکشنبه 07 مهر 1398

 

فکر عاقل کردنم هرگز نباش من از این دیوانگی تر میروم
آن چه میبینم به غیر از عشق نیست شک نکن دیوانه تر هم میشوم
بی جهت نیست این همه زیباییت هر کسی بیند تو را مجنون شود
دور تو میچرخم و آرایشت کل اعجاب طبیعت میشود
دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند
ای جانم از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند

 

دانلود آهنگ رضا بهرام بیمار

هر کسی گوید سخن از عشق را نتواند که دلی از تو برد
دلبری از تو چنان دشوار است که دل تب دار و یک بیمار میخواهد فقط
دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند
ای جانم از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند

 

http://tabamusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ بی جهت نیست این همه زیباییت بی جهت نیست این همه زیباییت حجت اشرف زاده کلیپ بی جهت نیست این همه زیباییت فکر عاقل کردنم هرگز نباش من از این دیوانگی سر میروم دانلود اهنگ بیمار رضا بهرام دانلود اهنگ رضا بهرام کجایی رضا بهرام بیمار متن دانلود آهنگ های رضا بهرام متن اهنگ بی جهت نیست این همه زیباییت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو