loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ تو نموندی علی پرویزی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم تو نموندی علی پرویزی,متن ترانه تو نموندی علی پرویزی ,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید تو نموندی علی پر

حسین بازدید : 63 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ تو نموندی علی پرویزی www.xni3e.ir
Lyrics Music Ali Parvizi To Namondi
متن آهنگ تو نموندی علی پرویزی
ترانه و شعر آهنگ تو نموندی علی پرویزی
یه عمر که خنده روی لبام نیست هیچی به جز گریه تویه شبام نیست
بعد تو دنیام خیلی سردو تیرست چشام همش به قاب عکست خیرست
باورم نمیشه رفتی واسه همیشه کاش بیای تو خوابم یه بار دیگه چی میشه
من پای تو جوونیمو سوزوندم ترانه هامو واسه ی تو خوندم راحت به مرگ من قسم میخوردی
من پای تو موندمو تو نموندی نموندی نموندی , من پای تو موندمو تو نموندی
تو عکسامون من هنوزم جوونم شکسته چهره ام دعا کن نمونم
خدا کنه این روزا رو نبینی من بمیرم اما تو غم نبینی نبینی نبینی , من بمیرم اما تو غم نبینی
تکست آهنگ تو نموندی علی پرویزی
یه عمر که خنده روی لبام نیست هیچی به جز گریه تویه شبام نیست


بعد تو دنیام خیلی سردو تیرست چشام همش به قاب عکست خیرست
باورم نمیشه رفتی واسه همیشه کاش بیای تو خوابم یه بار دیگه چی میشه
من پای تو جوونیمو سوزوندم ترانه هامو واسه ی تو خوندم راحت به مرگ من قسم میخوردی
من پای تو موندمو تو نموندی نموندی نموندی , من پای تو موندمو تو نموندی
تو عکسامون من هنوزم جوونم شکسته چهره ام دعا کن نمونم
خدا کنه این روزا رو نبینی من بمیرم اما تو غم نبینی نبینی نبینی , من بمیرم اما تو غم نبینی




http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ تو نموندی علی پرویزی دانلود آهنگ با لینک مستقیم تو نموندی علی پرویزی متن ترانه تو نموندی علی پرویزی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید تو نموندی علی پرویزی بهمن ماه 1395 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو نموندی علی پرویزی تکست آهنگ تو نموندی علی پرویزی متن آهنگ تو نموندی علی پرویزی دانلود موزیک ویدیو تو نموندی علی پرویزی دانلود ترانه تو نموندی علی پرویزی دانلود آهنگ جدید تو نموندی علی پرویزی کد آهنگ تو نموندی علی پرویزی کد پیشواز همراه اول تو نموندی علی پرویزی دانلود آهنگ تو نموندی علی پرویزی کیفیت 320 کد موزیک تو نموندی علی پرویزی آهنگ تو نموندی علی پرویزی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو