loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ من یادم نبود عشقم آدم نبود,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری,   

حسین بازدید : 43 سه شنبه 09 مهر 1398

,    دانلود آهنگ من یادم نبود عشقم آدم نبود
,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس
,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری
,    متن اهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود
,    اهنگ عشق من ادم نبود ریمیکس
,    اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود
,    رضا شیری اصلا یادم نبود ریمیکس
,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری ریمیکس
,    آهنگ اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود رضا شیری

 

https://nicmusic.net/1397/04/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%85-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF/

اصلا یادم نبود عشق من آدم نبود قلب من با اون بود اما حیف اون دلش با من نبود

چرا اینجور سر نوشت واسه من با غم نوشت روزای من جهنمو شب و روز اون بهشت

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که بیادش نیست آخ چه بارونی زده

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش نیست چه بارونی زده

♫♫♫

قشنگ شکست منو بهش گفتم نرو حیف این روزای با هم نیست به جز تو هیشکی تو قلب من نیست

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که بیادش نیست آخ چه بارونی زده

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش نیست چه بارونی زده

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ من یادم نبود عشقم آدم نبود دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری متن اهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود اهنگ عشق من ادم نبود ریمیکس اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود رضا شیری اصلا یادم نبود ریمیکس دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری ریمیکس آهنگ اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود رضا شیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو