loading...

موزیک باحال درخواستی

  میاد دوباره اون آروم به پیشم میدونه من آروم نمیشم با دوده بیشتر آلوده میشم روشنه راهمو خاموشه این شهر پس دوباره با نور این شمع میخوابیم تو آغوشه این شب حتی اگه کویره قلبم میگه میبارم ب

حسین بازدید : 215 چهارشنبه 10 مهر 1398

 

میاد دوباره اون آروم به پیشم میدونه من آروم نمیشم

با دوده بیشتر آلوده میشم روشنه راهمو خاموشه این شهر

پس دوباره با نور این شمع میخوابیم تو آغوشه این شب

حتی اگه کویره قلبم میگه میبارم بارونت میشم

تنها بودم رو ابرا اومد گفت آدما رو ببین اما دورن

گفتم فرق داره من دنیام با تو همش دچار وهم میره رنگا تو هم

رنگا رو هم مثه بومه نلی بمون تا صبح زوده خونه بری

شب رفتو دادم باز از دستش اون موندو تنگ کرد بازم ترکش

https://www.jenabmusic.com

کی با کی بودمو یادم رفته با من بخته انگار واقعا قهره

تا چند لحظه خیره به هم انگار آخر دنیاستو ما موندیم فقط دیگه آدم قحطه

بلدی بازی رو یا نه تازه واردی

اگه تازه واردی نیست الفبایه ما یکی

اگرم کاملا کاملا جا افتادی توش واسه من جا بذار یکی

چون اگه اگه اگه ببرمت ماله منی اگه ببرمت ماله منی

ماله منی ماله منی , اگرم بذارم ببری بازم ماله منی ماله منی

شعر آهنگ جدید تهام و جی دال بازی

رنگش طلا شیشه سیاهه سری لیوان بعدو بعد لیوان بعدی

اسیرش نیستمو فکره فرارم قفسی نماندو دیوانه پرید

قفس نماندو دیوانه پرید

به خودم میگم این شامه آخره اون داره میره این شانسه آخره

دلش آره با منه عاشقم شد یه شب منو زنده کردو

یهو دیدی یه شب قاتلم شد

تو دودو الکل حاله من خوش نمیشه شب

پره ستارستو آروم آروم میشه ماه من گم

حالم بده حالم بده اون بهم میگه آدم بده

کاش تو بودی ماله منو کاش میزد با من قلبت

بازم اشکه چشمش امروز نموند ازم حسش پنهون

منو اون هم بازی بودیم بازیمون اسمش عشق بود

بلدی بازی رو یا نه تازه واردی

اگه تازه واردی نیست الفبایه ما یکی

اگرم کاملا کاملا جا افتادی توش واسه من جا بذار یکی

چون اگه اگه اگه ببرمت ماله منی اگه ببرمت ماله منی

ماله منی ماله منی , اگرم بهت ببازم بازم ماله منی

اما یا میبرمت یا میبازی بهم , میبرمت میبرمت

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ اره یانه اگه بمونی بازم دانلود اهنگ کاش بمونی تو با من میدم همه دنیارم اهنگ اره یارم کاش بمونی تو با من دانلود اهنگ اره یارم کاش بمونی تو با من اره یارم کاش بمونی تو با من میدم همه دنیارم دانلود آهنگ کاش بمونی کنارم بلکه آروم بشه قلبم دانلود اهنگ پایدار از لیتو دانلود اهنگ پایدار مونتاژ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو