loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت,    دانلود آهنگ به جون تو از دی جی amb,    د

حسین بازدید : 39 جمعه 12 مهر 1398


,    دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم
,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت
,    دانلود آهنگ به جون تو از دی جی amb
,    دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا 320
,    دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb
,    دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا با کیفیت 320
,    آهنگ یالا یالا نزدیکتر بیا تورو دوست دارم بیشتر از قبلیا
,    دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا از شری ام
,    دانلود موزیک ویدیو یالا یالا هی نزدیکتر بیا

,   

naslemusic.com

 

تو زندگیم اومد هر کی , دوستم داشت و بعد به سختی
ازم دل میکند دروغ نمیگم , دل منم داشت بهت عادت میکرد
ولی وقتی تورو دیدم , دلم خواست که بهم بشی نزدیک تر
با تو یه جوریم که میخوام هر روز , عشقم بهت بشه عمیق تر
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
بدون به تو دارم وابسته میشم , به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد , به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
منم به تو دارم وابسته میشم , به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد , به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت دانلود آهنگ به جون تو از دی جی amb دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا 320 دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا با کیفیت 320 آهنگ یالا یالا نزدیکتر بیا تورو دوست دارم بیشتر از قبلیا دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا از شری ام دانلود موزیک ویدیو یالا یالا هی نزدیکتر بیا تو زندگیم اومد هر کی دوستم داشت و بعد به سختی ازم دل میکند دروغ نمیگم دل منم داشت بهت عادت میکرد ولی وقتی تورو دیدم دلم خواست که بهم بشی نزدیک تر با تو یه جوریم که میخوام هر روز عشقم بهت بشه عمیق تر یالا یالا هی نزدیک تر بیا تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها با تو این قلبم یه جوری میشه که میخوام بدونی همیشه پیشته یالا یالا هی نزدیک تر بیا میخوام بدونی همیشه پیشته بدون به تو دارم وابسته میشم به جون تو بدون عشقت بین این همه آدم یه دونه شد به جون تو میمیرم نباشی بدون تو منم به تو دارم وابسته میشم به جون تو میمیرم نباشی بدون تو یالا یالا هی نزدیک تر بیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو