loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ هزار جهد بکردم افتخاری,    هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم,    دانلود آهنگ به هوش بودم از اول شجریان,    علیرضا افتخاری و جل

حسین بازدید : 388 یکشنبه 14 مهر 1398


,    دانلود آهنگ هزار جهد بکردم افتخاری
,    هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
,    دانلود آهنگ به هوش بودم از اول شجریان
,    علیرضا افتخاری و جلیل شهناز
,    هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم سیدخلیل عالی نژاد
,    بیا به صلح من امروز و در کنار من امشب افتخاری

,   
,   

 

 

https://msbmusic.ir/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%85/

یاهاهاهاهاهاها
هاهاهاهاهاهاها
خداهاهاهاهاها
هزار جهد بکردم
که سر عشق بپوشم
نبود، بر سر آتش
میسرم که نجوشم
هزار جهد بکردم
که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش
میسرم که نجوشم که نجوشم
هاهاهاهاهاها
خداهاهاهاهاها

به هوش بودم از اول
که دل به کس نسپارم
به هوش بودم از اول
که دل به کس نسپارم
که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم
نه عقل ماند و نه هوشم
هاهاهاهاهاهاها
شمایل تو بدیدم
نه عقل ماند و نه هوشم

حکایتی ز دهانت
به گوش جان آمد
هاهاهاهاهاهاها
حکایتی ز دهانت
به گوش جان آمد
دگر نصیحت مردم
حکایت است به گوشم
هاهاهاهاهاهاها
مگر تو روی بپوشی و
فتنه باز نشانی
که من قرار ندارم
که دیده از تو بپوشم
که من قرار ندارم
که دیده از تو بپوشم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دل به کس نسپارم از محمدرضا شجریان

♫♫♫♫♫♫

مگر تو روی بپوشی و
فتنه باز نشانی
که من قرار ندارم
که دیده از تو بپوشم
ای دوست هاهاها
هاهاهاهاهاهاها
هاهاهاهاهاهاها
من رمیده دل آن به
که در سماع نیایم
هاهاهاهاهاهاها
من رمیده دل آن به
که در سماع نیایم
که گر، ز پای درآیم
به در برند به دوشم
هاهاهاهاهاهاها

یاهاهاهاهاهاها
بیا به صلح من امروز و
در کنار من امشب
که دیده خواب نکرده است
از انتظار تو دوشم
مرا به هیچ بدادی و
من هنوز برآنم
مرا به هیچ بدادی و
من هنوز برآنم
که از وجود تو مویی
به عالمی نفروشم
هاهاهاهاهاها

مرا بگوی که سعدی
طریق عشق رها کن
سخن چه فایده
گفتن چو پند، می ننیوشم
هاهاهاهاهاها
هاهاهاهاهاها
ای دل ای دوست
به راه بادیه رفتن
به از نشستن باطل
که گر مراد نیابم
به قدر وسع بکوشم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ هزار جهد بکردم افتخاری هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم دانلود آهنگ به هوش بودم از اول شجریان علیرضا افتخاری و جلیل شهناز هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم سیدخلیل عالی نژاد بیا به صلح من امروز و در کنار من امشب افتخاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو