loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ مثل لیلی پی مجنون میگرده,    دانلود اهنگ های ارمین اراد,    دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 31 دوشنبه 15 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ مثل لیلی پی مجنون میگرده
,    دانلود اهنگ های ارمین اراد
,    دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا
,    دانلود اهنگ ارمین اراد بی تو
,    دانلود آهنگهای آرمین آراد
,    آهنگ های آرمین آراد
,    دانلود آهنگ های آرمین آراد
,    آرمین آراد بغلم کن
,    دانلود اهنگ ارمین اراد کی میدونه قدر تورو

https://upmusics.com/%D8%A2%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%A7/

 

شکستم همون جا که لیلا شدی شکستی همون جا که من گم شدم
♩♬♫ حلالم بکن این دم آخری ببخش لیلا اگه مجنون شدی ♩♬♫
نترس رفتنم واسه تو بد نیست توو این رفتنم جا واسه بحث نیست
♩♬♫ ی روزی تو هم مثل من میشکنی دقیقا تو اون روز الان منی ♩♬♫
شکستم همون جا که لیلا شدی شکستی همون جا که من گم شدم


حلالم بکن این دم آخری ببخش لیلا اگه مجنون شدی
♩♬♫ بد دلت نگیر منو ول برو تو خوبی ولی منو عاشق نبین ♩♬♫
به دلت نگیر از اینجا به بعد میرم با خودم تو هم چشماتو ببند
♩♬♫ من توو دنیای خودم غرق پی لیلی خودم میگردم ♩♬♫
تو که خوبی ولی خب اون نیستی نه تو نمیش مثه لیلی همدم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ مثل لیلی پی مجنون میگرده دانلود اهنگ های ارمین اراد دانلود اهنگ ارمین اراد لیلا دانلود اهنگ ارمین اراد بی تو دانلود آهنگهای آرمین آراد آهنگ های آرمین آراد دانلود آهنگ های آرمین آراد آرمین آراد بغلم کن دانلود اهنگ ارمین اراد کی میدونه قدر تورو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو