loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ بعد رفتنت هیچکی پر نمیکنه جاتو,    رفتی و شدی از عشق فراری الان کنار اونی واسم ارزش نداری,    دانلود اهنگ دیگه از عشق خستمو رو همه ارزوهام

حسین بازدید : 3475 دوشنبه 15 مهر 1398



,    دانلود اهنگ بعد رفتنت هیچکی پر نمیکنه جاتو
,    رفتی و شدی از عشق فراری الان کنار اونی واسم ارزش نداری
,    دانلود اهنگ دیگه از عشق خستمو رو همه ارزوهام چشامو بستم
,    مسعود ام جی قرنطینه
,    اهنگ پرسه میزنم توی حوالی با تو
,    اهنگ مسعود ام جی قرنطینه
,    دیگه از عشق خستم رو همه ارزوهام چشامو بستم
,    اهنگ قرنطینه
,    دانلود اهنگ رفتی و شدی از عشق فراری

mokhtalefmusic.com

بزار خیال کنم بزار خیال کنم هنوزم اینجا دارمت

میخوام تو باشیو میخوام تو باشیو تو رویا جا بزارمت

عذاب رفتنت عذاب رفتنت میمونه گردن خودم

هنوز نفهمیدم هنوز نفهمیدم چجوری عاشقت شدم

بعد رفتنت تموم دنیا جاتو پر نمیکنه

چشمای من از نبودنت یه عمره گریه میکنه

بعد رفتنت تموم دنیا جاتو پر نمیکنه

چشمای من از نبودنت یه عمره گریه میکنه

تمام آرزوم تموم آرزوم شده شنیدن صدات

بیا کنارمو بیا کنارمو بگو چکار کنم برات

میدونم عاشقی میدونم عاشقی

فقط یه ذره دلخوری الهی دق کنم الهی دق کنم که داری غصه میخوری

بعد رفتنت تموم دنیا جاتو پر نمیکنه

چشمای من از نبودنت یه عمره گریه میکنه

بعد رفتنت تموم دنیا جاتو پر نمیکنه

چشمای من از نبودنت یه عمره گریه میکنه

 

 

 

دانلود

 








برچسب ها دانلود اهنگ بعد رفتنت هیچکی پر نمیکنه جاتو رفتی و شدی از عشق فراری الان کنار اونی واسم ارزش نداری دانلود اهنگ دیگه از عشق خستمو رو همه ارزوهام چشامو بستم مسعود ام جی قرنطینه اهنگ پرسه میزنم توی حوالی با تو اهنگ مسعود ام جی قرنطینه دیگه از عشق خستم رو همه ارزوهام چشامو بستم اهنگ قرنطینه دانلود اهنگ رفتی و شدی از عشق فراری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو