loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید یلدا امین و امید,تکست آهنگ یلدا امین و امید,دانلود آهنگ یلدا امین و امید,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ یلدا امین و امید کیفیت 320,آهنگ یلدا امین و

حسین بازدید : 19 جمعه 29 بهمن 1395




متن آهنگ یلدا امین و امید www.xni3e.ir
Lyrics Music Amin And Omid Yalda
متن آهنگ یلدا امین و امید
ترانه و شعر آهنگ یلدا امین و امید
هر روز یلداست هر شب یلداست تو که نیستی پیشه من عشقت تنهاست
یادت میفتم دل آروم میگیره یادم که میای چشمام بارون میگیره
هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست
هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست , عشقت اینجاست
تکست آهنگ یلدا امین و امید
هر روز یلداست هر شب یلداست تو که نیستی پیشه من عشقت تنهاست
یادت میفتم دل آروم میگیره یادم که میای چشمام بارون میگیره


هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست
هر روز یلداست هر شب یلداست تو کجایی عشقه من عشقت اینجاست , عشقت اینجاست





http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید یلدا امین و امید تکست آهنگ یلدا امین و امید دانلود آهنگ یلدا امین و امید ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ یلدا امین و امید کیفیت 320 آهنگ یلدا امین و امید دانلود ترانه یلدا امین و امید کد موزیک یلدا امین و امید متن ترانه یلدا امین و امید دانلود موزیک ویدیو یلدا امین و امید دانلود آهنگ جدید یلدا امین و امید بهمن ماه 1395 متن آهنگ یلدا امین و امید کد آهنگ یلدا امین و امید دانلود آهنگ با لینک مستقیم یلدا امین و امید کد پیشواز همراه اول یلدا امین و امید کد آهنگ پیشواز ایرانسل یلدا امین و امید ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو