loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    ,    دانلود آهنگ سام نعمتی امشب,    دانلود آهنگ سام نعمتی غریبه,    دانلود اهنگ سام نعمتی ارومم کن,  &nbs

حسین بازدید : 27 جمعه 19 مهر 1398


,   
,   
,    دانلود آهنگ سام نعمتی امشب
,    دانلود آهنگ سام نعمتی غریبه
,    دانلود اهنگ سام نعمتی ارومم کن
,    دانلود آهنگ سام نعمتی همخونه
,    دانلود آهنگ سام نعمتی بمون کنارم
,    اهنگ جدید سام
,    سام اهنگ
,    دانلود اهنگ سام نعمتی رفتی از یادم
,    دانلود اهنگ سام بند

 darvishmusic.com

آرومم کن قلب خستم امشب بیقراره نزدیکم باش میترسم تنها دل تو رو داره
عاشقم باش میدونم قلب من دوست داره مجبورم کن که دیگه نای هیچ حرفی نداره

آرومم کن خسته ام از هر چی دوست و هر آشنایی

حالا که من تو رو دارم نذار اینبار کم بیارم
حالا که عشق دیدنی شد تویه چشمام موندنی شد
نذار اینبار باز بمیرم آرزوهامو پس بگیرم

شعر آهنگ جدید سام نعمتی آرومم کن

آرومم کن خسته ام از هر چی دوست و هر آشنایی
باورم کن میمیرم از این رد از این تنهایی آرومم کن

قلب من دوست داره مجبورم کن که دیگه نای هیچ حرفی نداره

تویه شبهام همیشه با توام غرقه رویام من نیستی حرفام گم میشن بی صدا تویه اشکام
آرزومه همه احساسه من که بمونه مطمئن باش همه دنیات میشه تا بتونه

حالا که من تو رو دارم نذار اینبار کم بیارم
حالا که عشق دیدنی شد تویه چشمام موندنی شد
نذار اینبار باز بمیرم آرزوهامو پس بگیرم







برچسب ها دانلود آهنگ سام نعمتی امشب دانلود آهنگ سام نعمتی غریبه دانلود اهنگ سام نعمتی ارومم کن دانلود آهنگ سام نعمتی همخونه دانلود آهنگ سام نعمتی بمون کنارم اهنگ جدید سام سام اهنگ دانلود اهنگ سام نعمتی رفتی از یادم دانلود اهنگ سام بند دانلود آهنگ سام نعمتی کجایی دانلود آهنگ سام نعمتی بارون سام نعمتی نپرس اهنگ جدید سام نعمتی دانلود اهنگ سام نعمتی نپرس اهنگ سام نعمتی بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو