loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ اونی که باید بیادش نیست,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس,    دانلود اهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود, &n

حسین بازدید : 37 دوشنبه 22 مهر 1398


,    دانلود اهنگ اونی که باید بیادش نیست
,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس
,    دانلود اهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود
,    دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری
,    رضا شیری اصلا یادم نبود ریمیکس
,    آهنگ اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود رضا شیری
,    رضا شیری عشقم نیومده
,    قشنگ حالم بد از رضا شیری
,    دانلود آهنگ قشنگ حالم بد عشقم نیومده ریمیکس

jenabmusic.com

 

متن آهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود

 

اصلا یادم نبود عشق من آدم نبود قلب من با اون بود اما حیف اون دلش با من نبود

چرا اینجور سرنوشت .اسه من با غم نوشت روزای من جهنمو 

شبو روز اون بهشت

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش نیست آخ چه بارونی زده

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش

نیست چه بارونی زده 

قشنگ شکست منو بهش گفتم نرو حیف این روزای با هم نیست

بجز تو هیشکی توو قلب من

نیست

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش نیست آخ چه بارونی زده

قشنگ حالم بده عشقم نیومده اونی که باید بیادش

نیست چه بارونی زده

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ اونی که باید بیادش نیست دانلود اهنگ اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود ریمیکس دانلود اهنگ رضا شیری اصلا یادم نبود عشقم ادم نبود دانلود اهنگ اصلا یادم نبود رضا شیری رضا شیری اصلا یادم نبود ریمیکس آهنگ اصلا یادم نبود عشقم آدم نبود رضا شیری رضا شیری عشقم نیومده قشنگ حالم بد از رضا شیری دانلود آهنگ قشنگ حالم بد عشقم نیومده ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو