loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی چشم انتظاری بسه,    دانلود آروم بگیر دیگه بسه دلم,    نمیاد حتی تو رویات دل ای دل,    دا

حسین بازدید : 41 سه شنبه 23 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی چشم انتظاری بسه
,    دانلود آروم بگیر دیگه بسه دلم
,    نمیاد حتی تو رویات دل ای دل
,    دانلود آهنگ دلم علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی 95
,    دانلود آلبوم قدیمی علی عبدالمالکی
,    دانلود گلچینی از بهترین آهنگهای علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی 94

https://newsong.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D9%85/

آروم بگیر دیگه بسه بسه آروم بگیر دیگه بسه بسه

نمیاد حتی تو رویا دل ای دل بی کسی رسم تو دنیا دل ای دل

مگه من مردم تو بغض کردی دل ای دل دیگه عادت شده نامردی دل ای دل

دل ای دل دل ای دل

آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم هیشکی به دادت نمیرسه دلم دلم دلم

متن اهنگ دلم از علي عبدالمالکي

عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم نداری تو دلش جایی دلم دلم دلم دلم

چشم انتظاری بسه گریه و زاری بسه هر چی غمه تو دنیا واسه هر چی بی کسه

باز بی قراری دلم بازم می باری دلم غصه نخور عزیزم خدا رو داری دلم

آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم هیشکی به دادت نمی رسه دلم دلم دلم

عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم نداری تو دلش جایی دلم دلم دلم دلم

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی چشم انتظاری بسه دانلود آروم بگیر دیگه بسه دلم نمیاد حتی تو رویات دل ای دل دانلود آهنگ دلم علی عبدالمالکی دانلود آهنگ داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320 دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی 95 دانلود آلبوم قدیمی علی عبدالمالکی دانلود گلچینی از بهترین آهنگهای علی عبدالمالکی دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی 94
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو