loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم,  

حسین بازدید : 46 سه شنبه 23 مهر 1398


,    دانلود اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم
,    اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی مرسی که هستی
,    کد آهنگ پیشواز هی تو از علی عبدالمالکی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی با پخش انلاین
,    کد پیشواز هی تو عبدالمالکی همراه اول

,   

 

 

این همه آدم تو دنیا بود چرا من ؟!
من که قلبم خیلی تنها بود چرا من ؟!

من دلم خونه ، خسته از عشقم
بازم آوردی اشکو تو چشمم
چرا من ؟! چرا من ؟!

دل بریدم از یه دنیا خسته بودم گیج و تنها
هم صدای بغض ابرا گریه کردم من خدایا

راه می رفتم تو خیابون دل شکسته خیلی داغون
اشتباه بود قصه هامون باز من اینجام زیر بارون

این همه آدم تو دنیا بود چرا من ؟!
من که قلبم خیلی تنها بود چرا من ؟!

من دلم خونه ، خسته از عشقم
بازم آوردی اشکو تو چشمم
چرا من ؟! چرا من ؟!

رسم دنیاست دل شکستن رسمش اینه بد شه با من
خیلی موندم خیلی رفتن خیلی خستم پس چرا من ؟!

حس نمونده توی شعرام واسه اینه خیلی تنهام
هیچ کسی نیست توی دنیام من همیشه خیسه چشمام

این همه آدم تو دنیا بود چرا من ؟!
من که قلبم خیلی تنها بود چرا من ؟!

من دلم خونه ، خسته از عشقم
بازم آوردی اشکو تو چشمم
چرا من ؟! چرا من ؟!

 ,    کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره

 







برچسب ها دانلود اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلکم اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی اه منه همراه اول کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی مرسی که هستی کد آهنگ پیشواز هی تو از علی عبدالمالکی همراه اول کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی با پخش انلاین کد پیشواز هی تو عبدالمالکی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو