loading...

موزیک باحال درخواستی

  من تکه گاهم باده که افتادم از پا که گیر کردم توی این حل معما من زندگیمو تو مسیر هیچ بستم  از این مسیر سنگی پر پیچ خسته م قبل تو من از خاطراتم دل بریدم دارم تقاص پوچی دنیا رو میدم

حسین بازدید : 51 شنبه 27 مهر 1398

 

من تکه گاهم باده که افتادم از پا

که گیر کردم توی این حل معما

من زندگیمو تو مسیر هیچ بستم

 

از این مسیر سنگی پر پیچ خسته م

قبل تو من از خاطراتم دل بریدم

دارم تقاص پوچی دنیا رو میدم


nicmusic.net







برچسب ها دانلود اهنگ بعد تو من از خاطراتم دل بریدم اهنگ بی کلام میانی سریال برادر دانلود اهنگ میانی سریال برادر جان من زندگیمو تو مسیر هیچ بستم آهنگ میانی سریال برادر دانلود اهنگ سریال برادر دانلود اهنگ کامل من تکیه گاهم باده که دانلود کامل آهنگ میانی سریال برادر دانلود اهنگ کامل برادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو