loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده X دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده ریمیکس X دانلود اهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم X سینا درخشنده یار همیشگیم ریمیکس X دانلود اهنگ سینا

حسین بازدید : 33 شنبه 27 مهر 1398
X دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده X دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده ریمیکس X دانلود اهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم X سینا درخشنده یار همیشگیم ریمیکس X دانلود اهنگ سینا درخشنده حال ناب X سینا درخشنده پروبال من شدی X سینا درخشنده یار همیشگیم کامل X دانلود اهنگ سینا درخشنده یه نفر X دانلود آهنگ پروبال من شدی یه جورایی X ریمیکس یار همیشگیم سولی دنس X ریمیکس سینا درخشنده کوک حالم X ریمیکس سینا درخشنده دلدار X ریمیکس سینا درخشنده یه نفر X اهنگ یار همیشگیم سینا درخشنده X آهنگ یار همیشگی سینا درخشنده X ریمیکس سینا درخشنده حس قشنگ

پر و بالم من شدی یه جورایی همرو پروندم خدایی
به جز تو که ثابتی واسم تو قلبم نیست رد پایی ♪♪♫♫♪♪♯
تو آرامش منی قلبم نشستی توی دلم کم کم
تورو دارم دنیارو دارم دل منو بردی یارم

 


آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و جون دلمی
آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو ♪♪♫♫♪♪♯
یهو اومدی دلو بردی و واسه خودمی

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده دانلود اهنگ یار همیشگی سینا درخشنده ریمیکس دانلود اهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم سینا درخشنده یار همیشگیم ریمیکس دانلود اهنگ سینا درخشنده حال ناب سینا درخشنده پروبال من شدی سینا درخشنده یار همیشگیم کامل دانلود اهنگ سینا درخشنده یه نفر دانلود آهنگ پروبال من شدی یه جورایی ریمیکس یار همیشگیم سولی دنس ریمیکس سینا درخشنده کوک حالم ریمیکس سینا درخشنده دلدار ریمیکس سینا درخشنده یه نفر اهنگ یار همیشگیم سینا درخشنده آهنگ یار همیشگی سینا درخشنده ریمیکس سینا درخشنده حس قشنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو