loading...

موزیک باحال درخواستی

  آروم رفت چشاشو بست روی خاطرات من داغون کرد منو با رفتنش آسون رفت سردرد دارم بعد تو من تنهام بازم با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی دلمو سردرد دارم بعد تو من تنهام نامرد با عکس تو

حسین بازدید : 21 یکشنبه 28 مهر 1398

 

آروم رفت چشاشو بست روی خاطرات من

داغون کرد منو با رفتنش آسون رفت

سردرد دارم بعد تو من تنهام بازم

با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی دلمو

سردرد دارم بعد تو من تنهام نامرد

با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی قلبمو

 

++++++

بازم تر شدن چشام بعد تو

این خیابونا نمیزارن بیام بیرون از یاد تو

کاراتو یادم نمیره

هیس اصلا نگو خرابتر میشه هرچی بود بینمون

تو کاری کردی که این دلم بازم تو تنهایی بمیره

سردرد دارم بعد تو من تنهام بازم

با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی دلمو

سردرد دارم بعد تو من تنهام نامرد

با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی قلبمو

سردرد دارم بعد تو من تنهام نامرد

با عکس تو میخوابم واقعا چطور تونستی بشکنی قلبمو

http://sakhamusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها متن آهنگ دانلود ترانه چطور تونستی بشکنی دلمو چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بشکنی دلمو با لینک مستقیم دانلود ریمیکس چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ زیبای چطور تونستی بشکنی دلمو متن آهنگ چطور تونستی بشکنی دلمو کد آهنگ پیشواز چطور تونستی بشکنی دلمو آلبوم چطور تونستی بشکنی دلمو موزیک ویدیو چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ بیکلام چطور تونستی بشکنی دلمو اهنگ خام چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ mp3 چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ با کیفبت اصلی چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود موزیک چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود اهنگ قدیمی چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آهنگ چطور تونستی بشکنی دلمو تکست آهنگ چطور تونستی بشکنی دلمو دانلود آلبوم چطور تونستی بشکنی دلمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو