loading...

موزیک باحال درخواستی

چگونه با تو باشم که در تو فنا شم تو رفته ای و بهتر که من هم نباشم چگونه جان خود را به دستم بگیرم بگو چگونه باید برایت بمیرم به عمره با تو بودن به خود برنگشتم هرآنچه که تو از آن گذشتی گذشتم تو با دلم

حسین بازدید : 16 یکشنبه 28 مهر 1398

چگونه با تو باشم که در تو فنا شم
تو رفته ای و بهتر که من هم نباشم

چگونه جان خود را به دستم بگیرم
بگو چگونه باید برایت بمیرم
به عمره با تو بودن به خود برنگشتم

هرآنچه که تو از آن گذشتی گذشتم
تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم

 

من آن نشانه ها را به این نشان ندیدم
به جز هوای عشقت هوایی در سرم نیست

هرآنچه که تو هستی در این و ان دیدم
شکسته بودی و من به یک ان شکستم
چنانکه با دو چشمم به باران نشستم
به بال و پر ساندی خودت پر نداری
رسانده ای به سامان مرا سر نداری

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود اهنگ قدیمی روز واقعه از علی زند وکیلی روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود ریمیکس روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ با کیفبت اصلی روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ mp3 روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود ترانه روز واقعه از علی زند وکیلی متن آهنگ روز واقعه از علی زند وکیلی موزیک ویدیو روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ جدید روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود موزیک روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ جدید روز واقعه از علی زند وکیلی با لینک مستقیم دانلود آلبوم روز واقعه از علی زند وکیلی تکست آهنگ روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ زیبای روز واقعه از علی زند وکیلی آلبوم روز واقعه از علی زند وکیلی دانلود آهنگ روز واقعه از علی زند وکیلی اهنگ خام روز واقعه از علی زند وکیلی کد آهنگ پیشواز روز واقعه از علی زند وکیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو