loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود ریمیکس چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X متن آهنگ X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بری که قلبم بسوزه با لینک مستقیم X

حسین بازدید : 19 یکشنبه 28 مهر 1398
X دانلود ریمیکس چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X متن آهنگ X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بری که قلبم بسوزه با لینک مستقیم X دانلود آهنگ زیبای چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود ترانه چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X آلبوم چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X اهنگ خام چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X تکست آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X کد آهنگ پیشواز چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X متن آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X موزیک ویدیو چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آلبوم چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ mp3 چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود اهنگ قدیمی چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود موزیک چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X دانلود آهنگ بیکلام چطور تونستی بری که قلبم بسوزه X چطور تونستی بری که قلبم بسوزه

 

http://next1.ir/

چطوری تونستی بری من که برات فرق داشتم لااقل حرفاتو بم میزدی میرفتی

من که حق داشتم

چطوری تونستی بری نموندی پای حرفات من دلم تنگ میشه خیره میشم رو عکسات

خیره میشم رو عکسات

میدونی حال من بده فکر تو به سرم زده باز بی هوا تو این شبا

هوای قلب من پسه همه میگن شدی مث دیوونه ها دیوونه ها

واست مهم نیست دلخورم که بی تو غصه میخورم هر ثانیه هر ثانیه

بازم با من قدم بزن حتی اگه حرفای من تکراریه تکراریه

 چطوری تونستی بری که اینجوری آرومی من اصلا آروم نیستم بی تو

وقتی از من دوری

چجوری دلت میومد بگی از تو دست بکشم من همه دنیام تو بودی عزیزم

که نموندی آخرشم

میدونی حال من بده فکر تو به سرم زده باز بی هوا تو این شبا

هوای قلب من پسه همه میگن شدی مث دیوونه ها دیوونه ها

واست مهم نیست دلخورم که بی تو غصه میخورم هر ثانیه هر ثانیه

بازم با من قدم بزن حتی اگه حرفای من تکراریه تکراریه

 

http://next1.ir

 

Mp3دانلود آهنگ با کیفیت 128Now Download

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 








برچسب ها دانلود ریمیکس چطور تونستی بری که قلبم بسوزه متن آهنگ دانلود آهنگ با کیفبت اصلی چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بری که قلبم بسوزه با لینک مستقیم دانلود آهنگ زیبای چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود ترانه چطور تونستی بری که قلبم بسوزه آلبوم چطور تونستی بری که قلبم بسوزه اهنگ خام چطور تونستی بری که قلبم بسوزه تکست آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه کد آهنگ پیشواز چطور تونستی بری که قلبم بسوزه متن آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه موزیک ویدیو چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آهنگ چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آلبوم چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آهنگ جدید چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آهنگ mp3 چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود اهنگ قدیمی چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود موزیک چطور تونستی بری که قلبم بسوزه دانلود آهنگ بیکلام چطور تونستی بری که قلبم بسوزه چطور تونستی بری که قلبم بسوزه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو