loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود اهنگ من همونم که دیوونه میشه برات X من همونم که میمیره برات X دانلود اهنگ من همونم طلیسچی X انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود X دانلود موزیک ویدیو من همونم علیرضا طلیسچی

حسین بازدید : 41 سه شنبه 30 مهر 1398
X دانلود اهنگ من همونم که دیوونه میشه برات X من همونم که میمیره برات X دانلود اهنگ من همونم طلیسچی X انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود X دانلود موزیک ویدیو من همونم علیرضا طلیسچی X دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم ریمیکس X علیرضا طلیسچی آهنگ غمگین X دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بگو نه X دانلود اهنگ قبل تو نذاشتم هیشکی عاشقم بشه X دانلود آهنگ من همونم كه ديوونه ميشه برات X من یه مو نذاشتم از سرتو کم بشه قبل تو نزاشتم هیشکی عاشقم بشه X دانلود آهنگ من همونم که دیوونه میشم برات X من همونم که دیوونه میشه برات

 

http://tabamusic.com

با دوست داشتن تو دوست داشتنی تر میشه زمینم
تو باعث شدی که این زندگی رو زیبا ببینم
تا نفسم بامه توی قلبم همرامه با خیالش جون میگیرم
اون همه دنیامه توی آغوشش جامه دیگه دور از اون میمیرم
دیگه دور از اون میمیرم

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات
اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات
من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات
اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم

انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود
من نذاشتم یه مو از سرت کم بشه تو نذاشتی که من حس کنم کمبود
انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود
تو دلیلی واسه خنده های من قلب من واسه عشقم بهت کم بود

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات
اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات
من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات
اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ من همونم که دیوونه میشه برات من همونم که میمیره برات دانلود اهنگ من همونم طلیسچی انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود دانلود موزیک ویدیو من همونم علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم ریمیکس علیرضا طلیسچی آهنگ غمگین دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بگو نه دانلود اهنگ قبل تو نذاشتم هیشکی عاشقم بشه دانلود آهنگ من همونم كه ديوونه ميشه برات من یه مو نذاشتم از سرتو کم بشه قبل تو نزاشتم هیشکی عاشقم بشه دانلود آهنگ من همونم که دیوونه میشم برات من همونم که دیوونه میشه برات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو