loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ بگین بباره بارون,    کد آهنگ پیشواز بگید بباره بارون پویا بیاتی,    بگین بباره بارون دلم هواشو کرده بگین تموم شدم من ب

حسین بازدید : 367 چهارشنبه 01 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ بگین بباره بارون
,    کد آهنگ پیشواز بگید بباره بارون پویا بیاتی
,    بگین بباره بارون دلم هواشو کرده بگین تموم شدم من بگین که برنگرده بهش بگین شکستم بهش بگین بریدم
,    دانلود اهنگ گاهی نداشتن دل به داشتنش می ارزه
,    دانلود اهنگ گاهی نداشتن عشق به داشتنش می ارزه
,    دانلوداهنگ بهش بگین شکستم
,    تنم داره میلرزه تو این هوای
,    کلیپ بگین بباره بارون
,    دانلود اهنگ برهنه زیر بارون خرابو دربو داغون

,   
,   

musicbazz.ir

 

کد آهنگ پیشواز پویا بیاتی تقویم بی بهار

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ همراه اول

متن آهنگ Music Text

بگید بباره بارون دلم هواشو کرده

بگید تموم شدم من بگید که بر نگرده

بهش بگید شکستم بهش بگید بریدم

نه اون به من رسیدو نه من به اون رسیدم

برهنه زیر بارون خراب و دربو داغون

از آدما فراری از عاشقا گریزون

بذار کسی نبینه غرور گریه هامو

بذار کسی نفهمه غم تو خنده هامو

یه داغ سخته سختم یه باغ بی درختم

نفرین بگید به عمرم سیاه روز بختم

کد آوای انتظار

44077 تقویم بی بهار







برچسب ها دانلود آهنگ بگین بباره بارون کد آهنگ پیشواز بگید بباره بارون پویا بیاتی بگین بباره بارون دلم هواشو کرده بگین تموم شدم من بگین که برنگرده بهش بگین شکستم بهش بگین بریدم دانلود اهنگ گاهی نداشتن دل به داشتنش می ارزه دانلود اهنگ گاهی نداشتن عشق به داشتنش می ارزه دانلوداهنگ بهش بگین شکستم تنم داره میلرزه تو این هوای کلیپ بگین بباره بارون دانلود اهنگ برهنه زیر بارون خرابو دربو داغون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو