loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ پس من چرا غرق بودم,    متن آهنگ همسایه محسن چاوشی,    دانلود آهنگ همسایه محسن چاوشی با لینک مستقیم,    ترانه همسایه, &

حسین بازدید : 21 شنبه 04 آبان 1398


,    دانلود اهنگ پس من چرا غرق بودم
,    متن آهنگ همسایه محسن چاوشی
,    دانلود آهنگ همسایه محسن چاوشی با لینک مستقیم
,    ترانه همسایه
,    دانلود آهنگ محسن چاوشی
,    دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره
,    دانلود اهنگ همسایه مرتضی رنجر
,    دانلود آهنگ همسایه از مهراب
,    شهر من دریا ندارد

http://sakhamusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DA%86%D8%A7%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%86/

دریا واسه کشتیای بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر، امنه من سعی کردم نمیرم

اینقدر نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی

اما با من که همیشه همسایتم قهر بودی

آرامش قبل طوفان ابروی اون روی ماهه

اخمت به من گفت هر شب طوفان سختی تو راهه

چند روز، چند سال ، چند قرن

از رد پامون گذشته

قلبم به عمره یه تاریخ

از این خیابون گذشته

قلبم مثه گوش ماهی با موج موهات رفیقه

عشق من این تنگ کوچیک ، کوچیکه اما عمیقه

دریا واسه کشتیای بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

هرجا پی یت رفته بودم دلتنگ برگشته بودم

آشفته و خسته انگار از جنگ بر گشته بودم

من خوب بودم تا یه شهر با خشکسالیش بدم کرد

خوب شد خدا رحم کرد و عشق تو دریا زدم کرد

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ پس من چرا غرق بودم متن آهنگ همسایه محسن چاوشی دانلود آهنگ همسایه محسن چاوشی با لینک مستقیم ترانه همسایه دانلود آهنگ محسن چاوشی دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره دانلود اهنگ همسایه مرتضی رنجر دانلود آهنگ همسایه از مهراب شهر من دریا ندارد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو