loading...

موزیک باحال درخواستی

تو که آخرش یه روز میری که تموم بشه میری میگی آره حقشه دلم قراره شکسته شه ، چی بگم تو که آخرش بهونه هاتو میگیریو یهو بی سر و صدا میریو تو بردی بازی و چی بگم دلم میخواست میشد فراموشت کرد چرا دلم دروغ ه

حسین بازدید : 31 یکشنبه 05 آبان 1398

تو که آخرش یه روز میری که تموم بشه
میری میگی آره حقشه
دلم قراره شکسته شه ، چی بگم
تو که آخرش بهونه هاتو میگیریو
یهو بی سر و صدا میریو
تو بردی بازی و چی بگم

دلم میخواست میشد فراموشت کرد
چرا دلم دروغ هاتو باور کرد
چرا باید همش بگم که برگرد
ای بی خود
دلم میخواست میشد تهش خوب باشه
چرا همش یکی باید تنها شه
درست همون که عشق ِ تو دنیاشه

http://pop-music.ir/

تنها شد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سهیل جامی بنام فراموشی

♫♫♫♫♫♫

تو که آخرش میگی نمیشه ادامه داد
من عاشقم تو دلت بخواد
دلم نمیشه کوتاه بیاد
بخدا
تو که آخرش میگی از اولش اشتباست
میگی که رابطه رو هواست
دوباره گریه ها بی صداست
بخدا

دلم میخواست میشد فراموشت کرد
چرا دلم دروغ هاتو باور کرد
چرا باید همش بگم که برگرد
ای بی خود
دلم میخواست میشد تهش خوب باشه
چرا همش یکی باید تنها شه
درست همون که عشق ِ تو دنیاشه
تنها شد

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام فراموشی

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام فراموشی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو