loading...

موزیک باحال درخواستی

    رفتی و دور از تو میسوزم با غمت تنگه دلم بدجور واسه بغلت این همه درد و غم باشه طلبت علنا کشتن من بود هدفت اقلن داشتی هوامو ی دفه چرا قلب تو همش دنبال منفعته پس کجاس معرفتت غیر از من

حسین بازدید : 31 یکشنبه 05 آبان 1398

 

 

رفتی و دور از تو میسوزم با غمت تنگه دلم بدجور واسه بغلت

این همه درد و غم باشه طلبت

علنا کشتن من بود هدفت اقلن داشتی هوامو ی دفه چرا قلب تو همش دنبال منفعته

پس کجاس معرفتت

غیر از من حال تو کی میدونه حالیته که دیوونه شده قلبم من موندم بخاطر چی رفتی

تو که میگفتی وقتی کنارمی آرومم

غیر از من حال تو کی میدونه حالیته که دیوونه شده قلبم من موندم بخاطر چی رفتی

https://www.jenabmusic.com/93124/music-gheyr-az-man.html

 

تو که میگفتی وقتی کنارمی آرومم

بودی تو رو قولت نمیخورد توو ذوقت دل من چجوری تونست به عشقو احساس

من دل تو بگه نه

چی شد اون قلبی که از عشقو احساس دم میزد فکرشو میکردم که فراموشت شه

ولی نه تا این حد

غیر از من حال تو کی میدونه حالیته که دیوونه شده قلبم من موندم بخاطر چی رفتی

تو که میگفتی وقتی کنارمی آرومم

غیر از من حال تو کی میدونه حالیته که دیوونه شده قلبم من موندم بخاطر چی رفتی

تو که میگفتی وقتی کنارمی آرومم

   

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو