loading...

موزیک باحال درخواستی

دخترم تاج سرم ای امید و باورم توو مسیر زندگیم تنها تویی همسفرم دست تو آرامش قلب منه عزیز من توو مسیر سختیا تویی هم مسیر من تو فرشته ی زمینی تو برام بهترینی تو یه نعمت الهی یه قطره از خدایی وقتی

حسین بازدید : 149 سه شنبه 07 آبان 1398

دخترم تاج سرم ای امید و باورم

توو مسیر زندگیم تنها تویی همسفرم

دست تو آرامش قلب منه عزیز من

توو مسیر سختیا تویی هم مسیر من

تو فرشته ی زمینی تو برام بهترینی

تو یه نعمت الهی یه قطره از خدایی

وقتی اشکات میریزه من میخوام که بمیرم

 

متن آهنگ حسین امینی دخترم

https://www.jenabmusic.com/ 

 

آخه مگه میتونم چشاتو گریون ببینم

من با دستای ظریفت میشه دنیارو بگیرم

میشه حس خوب زندگی رو با تو ببینم

دست تو آرامش قلب منه عزیز من   

توو مسیر سختیا تویی هم مسیر من

تو فرشته ی زمینی تو برام بهترینی

تو یه نعمت الهی یه قطره از خدایی

وقتی اشکات میریزه من میخوام که بمیرم

آخه مگه میتونم چشاتو گریون ببینم

تو فرشته ی زمینی تو برام بهترینی

تو یه نعمت الهی یه قطره از خدایی

وقتی اشکات میریزه من میخوام که بمیرم

آخه مگه میتونم چشاتو گریون ببینم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ فرشته خواب دانلود اهنگ خواب از فرشته خواننده قدیمی دانلود اهنگ قدیمی خواب از فرشته دانلود اهنگ فرشته دانلود آهنگ تو فرشته زمینی تو برام بهترینی آلبوم فرشته زمینی حامد هاکان آهنگ تو فرشته ی زمینی دانلود آلبوم فرشته زمینی اهنگ ای فرشته زمینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو