loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ بی تو پروانه من همچو شمعم,    دانلود اهنگ نگارم نگارم منم که بی قرارم,    دانلود اهنگ بی قرارم نگارم,    دانلود اهنگ ایهام

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود آهنگ بی تو پروانه من همچو شمعم
,    دانلود اهنگ نگارم نگارم منم که بی قرارم
,    دانلود اهنگ بی قرارم نگارم
,    دانلود اهنگ ایهام بی قرارم
,    کلیپ بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم
,    دانلود اهنگ نگار ایهام
,    دانلود کلیپ بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم
,    اهنگ در قفس مانده ام بی نفس مانده ام
,    آتشم میزند این تب عاشقی

https://www.darvishmusic.com/37167/music-%D8%A7%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%85-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1.html

متن آهنگ جدید ایهام نگار

هی تو پروانه من همچو شمعم که از رفتنه تو بسوزم رفته ای بی من ای بی وفا تو چه آورده ای به روزم
بی خبر رفته ای و خبر از دله بیقرارم نداری آتشم میزند این تبه عاشقی این غمه بیقراری

در قفس مانده ام بی نفس مانده ام ای امان از جدایی

بیقرارم نگارم تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم
بیقرارم نگارم باز آ تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم

شعر آهنگ جدید ایهام نگار

در قفس مانده ام بی نفس مانده ام ای امان از جدایی
همچو لالایی خواب شیرین تو را خواهم ای دوست کجایی

رفته ای بی من ای بی وفا تو چه آورده ای به روزم

همچو ماهی که در برکه ی قلبه من عکسه رویت نباشد
رفته ای تا دگر شوقه دیدار من آرزویت نباشد , آرزویت نباشد

بیقرارم نگارم تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم
بیقرارم نگارم باز آ تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو پروانه من همچو شمعم دانلود اهنگ نگارم نگارم منم که بی قرارم دانلود اهنگ بی قرارم نگارم دانلود اهنگ ایهام بی قرارم کلیپ بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم دانلود اهنگ نگار ایهام دانلود کلیپ بی قرارم نگارم تیره شد روزگارم اهنگ در قفس مانده ام بی نفس مانده ام آتشم میزند این تب عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو