loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ بی تو فردا رو نمیخوام من,    دانلود اهنگ نمیخوام دنیا رو بی تو,    آهنگ مال من مال تو,    دانلود آلبوم هیشکی مثل تو نمیشه ف

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود اهنگ بی تو فردا رو نمیخوام من
,    دانلود اهنگ نمیخوام دنیا رو بی تو
,    آهنگ مال من مال تو
,    دانلود آلبوم هیشکی مثل تو نمیشه فرهاد جواهرکلام
,    آهنگ هیچکی مثل تو نمیشه
,    دانلود اهنگ تو مال من
,    دانلود آلبوم فقط خودم فقط خودت فرهاد جواهرکلام
,    دانلود آهنگ فرهاد جواهر کلام بنام فقط خودم فقط خودت
,    دانلود آهنگ هیچکی مثل تو نمیشه مرتضی
,   
,   

https://pardismusics.com/5863/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C.php

بیا تو هر لحظه با من میمونی
آخه به تو وابستم ابنو میدونی
آخه میخوامت طاقت ندارم
نباشی تو همش بی قرارم
تو رو میخوام کنار من باشی
تو باید هر لحظه با من باشی
با تو دنیا هر قپثانیه میخنده
دلو به چشمای تو میبنده
بی تو دنیارو نمیخوام من
بی تو فردا رو نمیخوام من
اگه نبشای من میمرم
با منکه باشی جون میگیرم

 

دانلود آهنگ بی تو با صدای افشین آذری

 

بیا تو هر لحظه با من میمونی
آخه به تو وابستم ابنو میدونی
آخه میخوامت طاقت ندارم
نباشی تو همش بی قرارم
تو رو میخوام کنار من باشی
تو باید هر لحظه با من باشی
با تو دنیا هر قپثانیه میخنده
دلو به چشمای تو میبنده
بی تو دنیارو نمیخوام من
بی تو فردا رو نمیخوام من
اگه نبشای من میمرم
با منکه باشی جون میگیرم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو فردا رو نمیخوام من دانلود اهنگ نمیخوام دنیا رو بی تو آهنگ مال من مال تو دانلود آلبوم هیشکی مثل تو نمیشه فرهاد جواهرکلام آهنگ هیچکی مثل تو نمیشه دانلود اهنگ تو مال من دانلود آلبوم فقط خودم فقط خودت فرهاد جواهرکلام دانلود آهنگ فرهاد جواهر کلام بنام فقط خودم فقط خودت دانلود آهنگ هیچکی مثل تو نمیشه مرتضی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو