loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ خوبه من مسعود صابریLyrics Music Masoud Saberi Khoobe Manمتن آهنگ خوبه من مسعود صابریترانه و شعر آهنگ خوبه من مسعود صابرینفست از جای گرم بلند میشه مگه دله من دیگه بی تو بند میشه نکنه دل بکنیدل

حسین بازدید : 45 یکشنبه 12 آبان 1398





متن آهنگ خوبه من مسعود صابری

Lyrics Music Masoud Saberi Khoobe Man

متن آهنگ خوبه من مسعود صابری

ترانه و شعر آهنگ خوبه من مسعود صابری

نفست از جای گرم بلند میشه مگه دله من دیگه بی تو بند میشه نکنه دل بکنی
دله من با همه راه نمیومد به این آسونی کوتاه نمیومد ولی تو عشقه منی

آخه تو این همه خوبی که چی شه دلم آروم نمیشه نوکه زبونمه یه چیزی همیشه بگم روم نمیشه
آخه تو این همه خوبی که چی شه دلم آروم نمیشه نوکه زبونمه یه چیزی همیشه بگم روم نمیشه



تکست آهنگ خوبه من مسعود صابری

همه ی ترسم همیشه این بود که یه وقت از تو جدا نشه دستم
تو که نبودی حواسم جمع بود همیشه یادم باشه کی هستم

آخه تو این همه خوبی که چی شه دلم آروم نمیشه نوکه زبونمه یه چیزی همیشه بگم روم نمیشه
آخه تو این همه خوبی که چی شه دلم آروم نمیشه نوکه زبونمه یه چیزی همیشه بگم روم نمیشه

**


منبع فراتکست











برچسب ها متن ترانه های مسعود صابری متن آهنگهای مسعود صابری تکست آهنگ Masoud Saberi مسعود صابری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو