loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ دلبر من غیرتو دل یار نخواهد,    دانلود آهنگ بی خبرم از تو و من تاب ندارم,    دانلود آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده,&n

حسین بازدید : 31 دوشنبه 13 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ دلبر من غیرتو دل یار نخواهد
,    دانلود آهنگ بی خبرم از تو و من تاب ندارم
,    دانلود آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده
,    دانلود اهنگ حجت اشرف زاده عطر تو
,    متن بی خبر از تو حجت اشرف زاده
,    دانلود آهنگ حجت اشرف زاده
,    متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده
,    دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مست و خراب
,    حجت اشرف زاده بی خبر از تو
,   

http://tabamusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88/

متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده

بی خبرم از تو و من تاب ندارم بعد تو خود را به که باید بسپارم
از دل من کم نشده مهر تو ماهم دلبر من غیر تو دل یار نخواهد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده بی خبر از تو

جز تو ندارم به خدا یار عزیزی تا کی از این عاشق تنها به گریزی
باز اگر سر به بیابان بگذارم عشق من اما گله ای از تو ندارم
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مرا ببخش که اینقدر دوست دارم مرا ببخش که رفتی و زنده ام بی تو
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

مرا ببخش که اینقدر دوست دارم حجت اشرف زاده

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود اهنگ دلبر من غیرتو دل یار نخواهد دانلود آهنگ بی خبرم از تو و من تاب ندارم دانلود آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده دانلود اهنگ حجت اشرف زاده عطر تو متن بی خبر از تو حجت اشرف زاده دانلود آهنگ حجت اشرف زاده متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده دانلود آهنگ حجت اشرف زاده مست و خراب حجت اشرف زاده بی خبر از تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو