loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ حجت اشرف زاده رفیق,    دانلود آهنگ رفیق حجت اشرف زاده,    اهنگ رفیق حجت اشرف زاده,    متن اهنگ رفیق,    متن آهن

حسین بازدید : 25 سه شنبه 14 آبان 1398


,    متن آهنگ حجت اشرف زاده رفیق
,    دانلود آهنگ رفیق حجت اشرف زاده
,    اهنگ رفیق حجت اشرف زاده
,    متن اهنگ رفیق
,    متن آهنگ ای عشق حجت اشرف زاده
,    ریمیکس اهنگ رفیق حجت اشرف زاده
,    رفیق اشرف زاده
,    آهنگ حجت اشرف زاده در ترانه باران
,    حجت اشرف زاده بغض
,   
,   

رفیقه بغضه هر شبم هوای گریه و تبم به گریه های من بگو خیاله دیدنه تو کو

ای عشق تمامه حسرت هنوزم دلیله آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشق
ای درد ببین به استخوان رسیدی همینکه از دلم بریدی ببر مرا به هرکجا عشق

تکست آهنگ رفیق حجت اشرف زاده

خیاله خنده های تو شد آرزوی هر شبم به چشمهای تو قسم که جان رسیده بر لبم
خزان شد و نیامدی عزیزِ لحظه های من اگر ندیدمت تو را , تو گریه کن برای من

ای عشق تمامه حسرت هنوزم دلیله آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشق
ای درد ببین به استخوان رسیدی همینکه از دلم بریدی ببر مرا به هرکجا عشق

نفسهای تو را آن روز با پَر شیشه پُر کردم هوای روزهای بودنت را همچنان دارم

**

https://www.faratext.com/







برچسب ها متن آهنگ حجت اشرف زاده رفیق دانلود آهنگ رفیق حجت اشرف زاده اهنگ رفیق حجت اشرف زاده متن اهنگ رفیق متن آهنگ ای عشق حجت اشرف زاده ریمیکس اهنگ رفیق حجت اشرف زاده رفیق اشرف زاده آهنگ حجت اشرف زاده در ترانه باران حجت اشرف زاده بغض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو