loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    متن اهنگ مرتضی جوادی خیانت,    تمام اهنگ های مرتضی جوادی,    دانلود اهنگ مرتضی جوادی مگه من خواستم از پیشم بری,   

حسین بازدید : 13 چهارشنبه 15 آبان 1398

,   
,    متن اهنگ مرتضی جوادی خیانت
,    تمام اهنگ های مرتضی جوادی
,    دانلود اهنگ مرتضی جوادی مگه من خواستم از پیشم بری
,    موزیک ویژه
,    دانلود اهنگ جدید پاپ۹۷
,   
,   

مگه من خواستم که از پیشم بری
روتو کم کن بگو تو هم مقصری 
هرچی می خوام یه جورایی حالیت کنم 
یا نمیشنوی یا واقعا کری 
تو که نامردی توی خونته 
هر چی داری از چربی زبونته 
هدفم توی زندگی عشق تو بود 
حالا هدفم قصد جونه ته 
مگه یه عهدی بین ما نبود یه روز 
برو الهی از ته دلت بسوزی 
همون بهتر بری بشینی هر دقیقه 
چشای خیستو به در بدوزی 
های های گریه کنج اتاقت 
زجه زدی نیومد به سراغت 
من واسه ی تو مرحم شدم 
خودم باعت بانی مرگم شدم 
نگوهیچ کی واسه دله بیچارت نبود 
حتی یه دقیقه دل شما راحت نبود 
غصتو خوردم پای تو مردم 
 اما تو بازم بد کردی

 

http://nakaman2.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها متن اهنگ مرتضی جوادی خیانت تمام اهنگ های مرتضی جوادی دانلود اهنگ مرتضی جوادی مگه من خواستم از پیشم بری موزیک ویژه دانلود اهنگ جدید پاپ۹۷
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو