loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ جدید وحید عبدالهی بنام نرگس,    دانلود آهنگ نرگس از وحید عبدالهی,    دانلود آهنگ جدید به نام نرگس,    آهنگ آذری نرگس, &nb

حسین بازدید : 13 دوشنبه 20 آبان 1398


,    متن آهنگ جدید وحید عبدالهی بنام نرگس
,    دانلود آهنگ نرگس از وحید عبدالهی
,    دانلود آهنگ جدید به نام نرگس
,    آهنگ آذری نرگس
,    گل نرگس آهنگ
,    آهنگ در مورد گل نرگس
,    دانلود آهنگ آذری نرگس
,    دانلود اهنگی به نام نرگس
,    دانلود آهنگ تولد نرگس
,   
,   

کجایی نرگسم ، برگرد ببین دل مونده بی احساس
تو رفتی قلب من داغونه و بی تو چقدر تنهاس
چشمات تو قاب عکس روبروم انگار نفس داره
بدون بودنت ، دنیا برام حکم قفس داره
نمیگیره کسی تو لحظه هام جای تو رو هرگز
وجود من گرفته ، عطر و بوی عشقتو ، نرگس
چه جوری سر کنم هر لحظه رو بی تو به تنهایی
فقط عطرت که تو آغوشمه میگه تو اینجایی
لالایی نرگسم ، گل بوسه ی عشق تو پرپر شد
تو رفتی و شروع تلخ این قصه از آخر شد
چشمات تو قاب عکس روبروم انگار نفس داره
نگاهم میکنه ، باور کنم هنوز دوسم داره
کجایی نرگسم ، برگرد ببین دل مونده بی احساس
تو رفتی قلب من داغونه و بی تو چقدر تنهاس
چشمات تو قاب عکس روبروم انگار نفس داره
بدون بودنت ، دنیا برام حکم قفس داره
نمیگیره کسی تو لحظه هام جای تو رو هرگز

کجایی نرگسم ، برگرد ببین دل مونده بی احساس
تو رفتی قلب من داغونه و بی تو چقدر تنهاس
چشمات تو قاب عکس روبروم انگار نفس داره
بدون بودنت ، دنیا برام حکم قفس داره
نمیگیره کسی تو لحظه هام جای تو رو هرگز
وجود من گرفته ، عطر و بوی عشقتو ، نرگس
چه جوری سر کنم هر لحظه رو بی تو به تنهایی
فقط عطرت که تو آغوشمه میگه تو اینجایی
لالایی نرگسم ، گل بوسه ی عشق تو پرپر شد
تو رفتی و شروع تلخ این قصه از آخر شد
چشمات تو قاب عکس روبروم انگار نفس داره
نگاهم میکنه ، باور کنم هنوز دوسم داره

http://myavangmusic.com/

 

 







برچسب ها متن آهنگ جدید وحید عبدالهی بنام نرگس دانلود آهنگ نرگس از وحید عبدالهی دانلود آهنگ جدید به نام نرگس آهنگ آذری نرگس گل نرگس آهنگ آهنگ در مورد گل نرگس دانلود آهنگ آذری نرگس دانلود اهنگی به نام نرگس دانلود آهنگ تولد نرگس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو