loading...

موزیک باحال درخواستی

گلی که زدی به سینه قرمز آتشینه دوست دارم یه دنیا علامتش همینهگفتم تو مال منی گفتی که این محالهگلی که زدی به سینه جواب این سوالهچشات داد میزنن تو خواهان منیبا دست پیش می کشی با پا پس میزنیچشات داد میزن

حسین بازدید : 25 دوشنبه 04 آذر 1398

گلی که زدی به سینه قرمز آتشینه دوست دارم یه دنیا علامتش همینه
گفتم تو مال منی گفتی که این محالهگلی که زدی به سینه جواب این سواله
چشات داد میزنن تو خواهان منی
با دست پیش می کشی با پا پس میزنی
چشات داد میزنن تو خواهان منی
نه من دل می کنم نه تو دل می کنی

http://iranmusicc.com/


حرف دلت رو هرگز با زبونت نگفتی
مبادا که غرورت بشکنه و بیافتی
گلی که زدی به سینه دست دلت رو رو کرد عاقبتش با یک گل حرف دلت رو گفتی
چشات داد میزنن تو خواهان منی با دست پیش می کشی با پا پس میزنی
چشات داد میزنن تو خواهان منی نه من دل می کنم نه تو دل می کنی
من گل عشق تو رو تو دشت سینه کاشتمبا تو نبودم امشب اگه دوست نداشتم
گفتم تو مال منی گفتی که این محالهگلی که زدی به سینه جواب این سواله
چشات داد میزنن تو خواهان منی با دست پیش می کشی با پا پس میزنی
چشات داد میزنن تو خواهان منینه من دل می کنم نه تو دل می کنی







برچسب ها دانلود اهنگ دلارام گل عشق دانلود آهنگ گل عشق از رضا بهرام دانلود دلارام گل عشق دانلود آهنگ گل عشق از نازنین آهنگ گل عشق رضا بهرام اهنگ گلی با صدای کیمیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو