loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دیگه آروم نداره,    دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی,    دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره,    دانلود آهنگ بی قرار

حسین بازدید : 93 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود آهنگ دیگه آروم نداره
,    دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره
,    دانلود آهنگ بی قراره دلم آروم نداره دلم
,    متن اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره
,    متن اهنگ بیقراره دلم اروم نداره دلم
,    دانلود اهنگ بد کردی به دلم
,    اهنگ بی قراره دلم اروم نداره دلم محسن ابراهیم زاده
,    بی قراره دلم بی تو آروم نداره
,   
,   

 

http://sakhamusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B1%D9%81%D8%AA/

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده برداشت رفت

امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
بی قراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حس و حال نداره یه بیماره
رفتی واسم خوشی ساعتی شد عشقت واسه من چه قیمتی شد
چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
+++++++
باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم
باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابون و یه بیداد دلم
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه آروم نداره دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی دانلود اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره دانلود آهنگ بی قراره دلم آروم نداره دلم متن اهنگ بی قراره دلم بی تو اروم نداره متن اهنگ بیقراره دلم اروم نداره دلم دانلود اهنگ بد کردی به دلم اهنگ بی قراره دلم اروم نداره دلم محسن ابراهیم زاده بی قراره دلم بی تو آروم نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو