loading...

موزیک باحال درخواستی

لالا کن دختر زیبای شبنملالا کن روی زانوی شقایقبخواب تا رنگ بی‌مهری نبینیتوو بیداریه که تلخه حقایق تو مثل التماس من می‌مونیکه یک شب روی شونه‌هاش چکیدمسرم گرم نوازش‌های اون بودکه خو

حسین بازدید : 41 شنبه 16 آذر 1398

لالا کن دختر زیبای شبنم
لالا کن روی زانوی شقایق
بخواب تا رنگ بی‌مهری نبینی
توو بیداریه که تلخه حقایق

تو مثل التماس من می‌مونی
که یک شب روی شونه‌هاش چکیدم
سرم گرم نوازش‌های اون بود
که خوابم برد و کوچش رو ندیدم

حالا من موندم و یه کنج خلوت
که از سقفش غریبی چکه کرده
تلاطم‌های امواج جدایی
زده کاشونه‌مو صد تکه کرده

دلم می‌خواست پس از اون خواب شیرین
دیگه چشمم به دنیا وا نمی‌شد
میون قلب متروکم نشونی
دیگه از خاطره پیدا نمی‌شد


3 اصل مهم برای قبولی در رشته پزشکی

3 اصل مهم برای قبولی در رشته پزشکی

3 اصل مهم برای قبولی در رشته پزشکی

3 اصل مهم برای قبولی در رشته پزشکی

صدام غمگینه از بس گریه کردم
ازم هیچ اسم و هیچ آوازه‌ای نیست
نمی‌پرسه کسی هی! در چه حالی؟
خبر از آشنای تازه‌ای نیست

به پروانه‌صفت‌ها گفته بودم
که شمعم میل خاموشی من نیست
پرنده رو درختم آشیون کن
حالا وقت فراموشی من نیست

تو مثل التماس من می‌مونی
که یک شب روی شونه‌هاش چکیدم
سرم گرم نوازش‌های اون بود
که خوابم برد و کوچش رو ندیدم

 

https://www.delgarm.com/

 

کد پیشواز لالا کن دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی - بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی کد پیشواز جدید دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی ایرانسل کد آهنگ پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی جدید کد پیشواز دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی کد آوای انتظار دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل دختر زیبای شبنم علی زند وکیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو