loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ احمد سلو تنهایی سخته,    دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد,    کلیپ تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن,    دانلود

حسین بازدید : 53 جمعه 22 آذر 1398

,    دانلود آهنگ احمد سلو تنهایی سخته
,    دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد
,    کلیپ تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن
,    دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام
,    دانلود آهنگ وقتی نباشی احمد سلو
,    دانلود آهنگ تنهایی سخته تمام لحظه های من مردن
,    دانلود آهنگ احمد سلو میمیرم
,    آهنگ تنهایی بسه دیگه نفس نمونده
,    اهنگ احمد سلو تنهایی
,    Download Music
,   

متن آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه

غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره

آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

شعر آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ احمد سلو تنهایی سخته دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد کلیپ تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام دانلود آهنگ وقتی نباشی احمد سلو دانلود آهنگ تنهایی سخته تمام لحظه های من مردن دانلود آهنگ احمد سلو میمیرم آهنگ تنهایی بسه دیگه نفس نمونده اهنگ احمد سلو تنهایی Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو