loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محمد بختیاری چادر,    متن آهنگ mp3 چادرت رو دیدم از محمد بختیاری,    اهنگ mp3 چادرت رو دیدم از سرت افتاده حامد پهلان,   

حسین بازدید : 57 سه شنبه 26 آذر 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محمد بختیاری چادر
,    متن آهنگ mp3 چادرت رو دیدم از محمد بختیاری
,    اهنگ mp3 چادرت رو دیدم از سرت افتاده حامد پهلان
,    دانلود آهنگ mp3 بی کلاس محمد بختیاری
,    ریمیکس اهنگ mp3 چادرت رو دیدم محمد بختیاری
,    دانلود اهنگ mp3 میزنم میکشمت محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ mp3 چادرت رو دیدم حامد پهلان
,    محمد بختیاری شاد
,    حامد پهلان چادرت رو دیدم از سرت افتاده
,    دانلود آهنگ

 

https://www.bibakmusic.com/69627/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1.html

متن آهنگ چادر از محمد بختیاری

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

chadoret ro didam az saret oftade

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

bego bebinam un kiye poshte saret rah oftade

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم

پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

chadoret ro didam az saret oftade

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

bego bebinam un kiye poshte saret rah oftade

ترانه آهنگ چادر از محمد بختیاری

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

chadoret ro didam az saret oftade

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

bego bebinam un kiye poshte saret rah oftade







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محمد بختیاری چادر متن آهنگ mp3 چادرت رو دیدم از محمد بختیاری اهنگ mp3 چادرت رو دیدم از سرت افتاده حامد پهلان دانلود آهنگ mp3 بی کلاس محمد بختیاری ریمیکس اهنگ mp3 چادرت رو دیدم محمد بختیاری دانلود اهنگ mp3 میزنم میکشمت محمد بختیاری دانلود آهنگ mp3 چادرت رو دیدم حامد پهلان محمد بختیاری شاد حامد پهلان چادرت رو دیدم از سرت افتاده دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو