loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محلی روز پدر,    دانلود اهنگ mp3 پدر خوبم,    دانلود اهنگ mp3 شاد پدرم تاج سرم,    دانلود آهنگ mp3 پدر غمگین, &nbs

حسین بازدید : 35 یکشنبه 01 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی روز پدر
,    دانلود اهنگ mp3 پدر خوبم
,    دانلود اهنگ mp3 شاد پدرم تاج سرم
,    دانلود آهنگ mp3 پدر غمگین
,    دانلود آهنگ mp3 شاد برای تولد پدر
,    دانلود اهنگ mp3 پدر چاوشی
,    آهنگ mp3 پدر غمگین صوتی
,    دانلود اهنگ mp3 گریه اور پدر
,    کانال اهنگ mp3 پدر
,    Download Ahang Mahali

 

 

https://mybia4music.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ پدرم تاج سرم با لینک مستقیم

آهنگ غنگین پدر باصدای امید جهان

آسمونی شدنت مبارک پدروم تاج سروم
بی تو تنها و غریبوم توی شهر در به دروم
فدای دست مهربونت باز دست بکش روی سروم
گرمی روز و شبامی همه دنیام پدروم

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

آهنگ غمگین پدر با صدای رضا نیک فرجام

بمیرم تو چشم پدر بد نشم
میخوام تا عصای تو دستت بشم
نبینم دوباره تو حالت بده
که گریه ام میگیره خدا شاهده

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

آهنگ شاد سروری بابا بردادران خداوردی

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

ایمان فلاح پدر

تو واسم خود غروری تو مثل یه کوه دردی

واسه من یه افتخاری پدرم تو خیلی مردی

میدونم شاید همیشه اونی که میخوای نباشم

با وجود این بدی ها نیمخوای از هم بپاشم

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

باباک رادمنش – نامه پدر (پیشنهاد دانلود)

نامه ای که مینویسم جوهرش از خون دله
از همون روزی که رفتی قصه هات مهمونه دله
به من بگو
یایا قربونت بشه کی برمیگردی
آخرای عمرشه کی برمیگردی
تو که گفتی میری و برمیگردی
دلتنگ من میشی و بر میگردی
تو که گفتی غمگینی از جدایی
دل به وطن میدی و برمیگردی

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ پدرم تاج سرم با لینک مستقیم

قاسم افشار – پدر

من از تو پا گرفتم
من از تو قد کشیدم
تو رو از تو گرفتم
تا به خودم رسیدم
تو با خلوص نیت تو خلوت شبونه
پنهونی اشک می ریزی
واسه منه دیونه
رنجی که بردی از من
رنج بدون گنجه
رو پیشونیت پدر چون
قصه درد و رنجه
چین و چروک دستتات
حکایتش درازه

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کامران مولایی – پدر

یه مرد خسته با جون داره دنیاشو میسازه
با این که کوهی از درده به این دنیا نمیبازه
با دستایه پر از زخمش هنوزم اهل ایمانه
دوای زخمای این مرد پمکاد ضد سیمانه
پدر آجر به آجر غم
پدر آجر به آجر درد
پدر آجر به آجر پیر
پدر آجر به آجر مرد

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

رضا یزدانی – پدر

چمدونم پرِ غربت، پرِ عکسایی که تارن
پر تقویمای کهنه، که چهارشنبه، ندارن
روی پرده ی گذشتم، بَختکِ سرخِ یه پنجه ست
دیگه هر بِستر خوابی، تخته بنده ی شکنجه ست
تحت تعقیب گلوله، تحت تعقیب عذابم
اما باز، فکر شکارِ چهره ی پشت نقابم

دانلود

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ پدرم تاج سرم با لینک مستقیم

مازیار فلاحی – پدر

دست تو رو سرم بکش پاشو بهم یکم بخند
یه دنیا غم رو دوشمه زخمای شونمو ببند
همینکه میدونم دلت برای من دلواپسه
با سختیام کنار میام همین برای من بسه
پاشو ببین کی اومده ببین چقدر بزرگ شدم
همونی که خواسته بودی وایستم رو پاهای خودم
نه نمیخوام گله کنم که سرنوشت من بده
موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده
باز نمیخوام گله کنم باز گله های بیخودی
بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی
دلم برات تنگ شده و ببین چقدر بزرگ شدم

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی روز پدر دانلود اهنگ mp3 پدر خوبم دانلود اهنگ mp3 شاد پدرم تاج سرم دانلود آهنگ mp3 پدر غمگین دانلود آهنگ mp3 شاد برای تولد پدر دانلود اهنگ mp3 پدر چاوشی آهنگ mp3 پدر غمگین صوتی دانلود اهنگ mp3 گریه اور پدر کانال اهنگ mp3 پدر Download Ahang Mahali
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو